Mic ghid de mentenanta a website-ului

Un website nu va fi niciodata gata, el evolueaza dupa nevoile clientilor si se adapteaza cerintelor utilizatorilor. Mai jos gasiti 3 pasi de baza pentru mentenanta unui website. 1. Back-up - inainte de a modifica ceva si de a trece la pasii urmatori trebuie sa salvam versiunea actuala a paginii. Recomandam [...]

Un nou jucator pe piata de dulciuri din Romania. Planurile Poftis

Piata de dulciuri din Romania are, de cateva saptamani, un nou jucator. Compania franceza Patisseries Gourmandes, o afacere de peste 130 de milioane de euro, a intrat pe piata locala un brand de biscuiti si prajituri adaptate specificului romanesc, Poftis. Ana Bazga, country manager Poftis, a vorbit la Profesionistii [...]

Megagen Romania. Web Development.

Tipul proiectului: Web Development Servicii: Web Design, Mobile Design, Web Implementation, UI/UX Tehnologii folosite: Wordpress, HTML, CSS, jQuery, JavaScript ES6, PHP, SQL Echipa: Lia Ecaterina Gaman, Dan Platon, Marius Chiriac, Alex Ranete Client: Compania Megagen a fost fondata in anul 2002 de catre o echipa de dentisti experimentati care [...]

Urmeaza proiecte interesante din zona de online! Retailerii se concentreaza pe aceasta directie.

Exista focusul pe partea de offline, insa foarte multi retaileri lucreaza in departamentele de cercetare pentru a dezvolta platforme pentru online – cand vom fi pregatiti sa le implementam, sa fie gata. Din 2018 vom avea niste proiecte foarte interesante in zona de online din partea pietei, considera Dochita Zenoveiov, [...]

„New kids on the block“

Tânăra generaţie de branduri româneşti care ar putea deveni noile Starbucks, Zara sau Coca-Cola Autori: Mădălina Panaete, Alina-Elena Vasiliu Berea Zăganu, cafeaua de la 5 to Go sau salata de la Fru Fru sunt câteva dintre expresiile aproape zilnice care au intrat în limbajul comun şi s-au instalat [...]

Punct de vedere in Revista BIZ: Drumul Brandingului

Avem un produs. Cum îl fac brand și apoi cum îl promovez? Este provocarea cu care se confruntă cei mai mulți antreprenori la început de drum, mai ales cei cu viziunea de a construi ceva pe termen lung. de Dochița Zenoveiov “Produsele sunt făcute în fabrică, iar brandurile [...]

Interviu Wall Street: Retail modern vs traditional

Intr-o industrie extrem de dinamica precum cea a bunurilor de larg consum, retailerii si producatorii sunt constransi sa tina piept schimbarilor de comportament de consum prin investitii masive in zona de tehnologie, inovatie sau servicii de branding si pozitionare. Surprinzator, nu doar retailerii moderni s-au aliniat la aceasta cerinta a [...]

Interviu ZF: Inainte de aparitia online-ului, un brand supravietuia in piata mai mult

Companiile româneşti apelează acum mai mult decât înainte de 2010 la rebranding pentru a-şi majora cifra de afa­ceri, iar rezul­tatele unui astfel de proces se pot vedea şi în nivelul pro­fita­bilităţii, al numărului de clienţi şi chiar al numărului de angajaţi. „Clientul din 2010 era concentrat pe a produce şi [...]

Liderii merg mai departe atunci cand oamenii obisnuiti se opresc

In cei 10 ani de branding am intrat in contact cu branduri din varii industrii si sectoare. Si daca e ceva ce ne face sa mergem mai departe si sa rezistam este “nebunia optimista” care ne-o inspira orice om de afaceri cu care intram in contact. Capacitatea extraordinara a antreprenorului roman [...]

Interviu cu Dochita Zenoveiov

Dochita Zenoveiov, managing director, a fost invitata in cadrul emisiunii moderata de Amedeo Ene la Realitatea Plus pentru a aborda cateva notiuni legate de branding. Diferenta intre brand si branding Atunci cand vorbim despre brand vorbim despre nivelul urmator al produsului. Branding-ul este modul prin care un produs devine brand. [...]