Programatorul poliglot

A fi poliglot inseamna, in cei mai simpli termeni, a castiga un salariu mai mare. Cineva care stie germana si engleza poate castiga cu pana la 25% mai mult decat cineva care stie doar engleza. Un programator poliglot este cel care dedica mult timp studiilor sale si reuseste sa invete multiple limbaje de programare. El […]

Citeste tot…


Ce genereaza emotie

Ce genereaza emotie in interactiunea brandului cu consumatorul? Emotia este cea care, de multe ori, ne guverneaza gandurile, actiunile si deciziile, inclusiv cele legate de achizitiile pe care le facem. Iar importanta acesteia in crearea unei conexiuni intre brand si consumator nu se va diminua in viitor, chiar daca era digitalului bate la usa, iar […]

Citeste tot…


3 SECRETE ALE IDENTITATII VIZUALE

Da! In acest articol iti vom impartasi cateva din secretele care stau la baza unei identitati vizuale reusite. Insa pentru ca nu poti pregati o reteta fara sa stii ce anume gatesti, hai sa vedem mai exact ce inseamna o identitate vizuala. Identitatea vizuala, joaca un rol foarte important in procesul de branding al afacerii […]

Citeste tot…


Povestea unui web developer – partea II

In primul articol din serie v-am povestit despre „intrarea” mea in lumea programarii web. In postarea de astazi va voi povesti despre cum am reusit sa capitalizez informatia acumulata in perioada de descoperire. Ca orice copil care si-a trait copilaria in anii 90 si 2000, timpul liber il imparteam pe terenul de fotbal alergand dupa […]

Citeste tot…


Motive sa incepti sa inveti JS

JavaScript este cel mai popular limbaj de programare din lume. Daca e sa ne luam dupa cei de la W3Techs, JS sta in spatele a 95% din website-uri care folosesc client-side scripting. Explozia in popularitate a JS l-a facut pe Jeff Atwood sa scrie intr-o declaratie, care a devenit cunoscuta drept Legea lui Atwood, faptul […]

Citeste tot…


Povestea unui web developer – partea I

Numele meu este Dan, iar in seria urmatoare de articole o sa va povestesc parcursul carierei mele de programator. Aceste randuri pot fi folosite ca motivator sau ghid pentru cei ce vor sa descopere tainele programarii. O sa va povestesc in ordine cronologica diversele intamplari din viata mea de programator, iar dupa o sa incercam […]

Citeste tot…


7 motive pentru care ai nevoie de un rebranding

Tu iti pastrezi anumite preferinte cromatice in propria vestimentatie, dar cu timpul, ai inceput sa te imbraci totusi potrivit varstei si pozitiei tale sociale. Nu ar fi ciudat sa iesi imbracat pe strada cu hainele tale preferate din liceu? Sa nu mai vorbim de freza aia cool pe care o purtai cu mandrie in facultate, […]

Citeste tot…


BRANDINGUL IN ERA DIGITALA

Brandingul este mai mult decat un logo atractiv sau un nume sonor. A creste un brand inseamna a comunica eficient povestea acestuia. Zi de zi. An de an. Insa, in era digitala, este putin descurajant sa cresti un brand de la zero, internetul fortand strategiile de branding sa evolueze rapid. Explozia motoarelor de cautare si […]

Citeste tot…


Programatorii invata non-stop

Doua din legile nescrise pe care toti programatorii ar trebui sa le urmeze sunt in primul rand sa nu se opreasca niciodata din programare si in al doilea sa nu se opreasca niciodata din invatat. Cand in fiecare luna o noua aplicatie sau un nou limbaj de programare apare pe piata, cand in fiecare saptamana […]

Citeste tot…


7 avantaje de a avea un manual de brand

Manualul de brand, Brand book, Brand guidelines, Brand standards sau Style Guide este acel document oficial de manifestare a identitatii vizuale, un ghid de folosire al logo-ului, un set de reguli bine stabilit de pozitionare, de relationare si de comunicare a intregii identitati in zona lui proprie de interes. Dupa caz, acelasi brand poate comunica […]

Citeste tot…


Resurse folositoare pentru web development

In functie de complexitatea unui proiect un programator trebuie sa stie ce aplicatii, hardware si resurse online trebuie sa foloseasca ca sa fie eficient. Incepatorii se lovesc des de un zid urias de informatii online si ei trebuie sa reuseasca sa gaseasca aplicatiile si documentarea necesara pentru a realiza ce vor ei. Mai jos sunt […]

Citeste tot…


Branding si noroc

Businessul nostru este foarte corect. Ne recrutam angajatii, nu ii furam de la competitie asa cum fac altii. Ne platim corect angajatii. Produsele noastre sunt de cea mai buna calitate. Dar sunt cativa jucatori in categoria noastra care pur si simplu au noroc… Norocul ni-l facem de cele mai multe ori cu mana noastra. Iar […]

Citeste tot…


Branding si dopamina

Arhitectura creierului aparent simpla cu ochiul liber devine tot mai complexa la microscop. Materia cenusie consta in miliarde de neuroni. Ca o antena ea primeste mesaje de la alti neuroni cu ajutorul dendritelor care sunt terminatiile neuronului. La celalalt capat, se afla o fibra lunga numita axon. Axonul se conecteaza cu alti 10,000 de neuroni. […]

Citeste tot…


Branding & trafic

Calatoresc mult in tara. Mergeam la o intalnire pe timp de noapte. Limita de viteza 90 km/h. In fata mea un tir. In stanga linie continua. Tirul facea regulile pe sosea. Singurul plus era ca deschidea drumul. Asa ca am dat drumul la audiobook ca sa nu ma consum cu tirul din fata mea care […]

Citeste tot…


De ce orele de consultanta sunt contra-cost

Momentan nu suntem o fundatie. Trebuie sa ne platim echipa, chiria, utilitatile, sa investim in echipa. A plati ore de consultanta este o forma de respect. Timpul alocat unui proiect indiferent in ce faza este trebuie sa il luam de undeva: de la timpul pentru noi, pentru prieteni sau pentru familie. Poate fi vorba de: […]

Citeste tot…


De ce am nevoie de metodologie?

Am cerut o oferta de pret, iar persoana de la celalalt fir al telefonului imi spune ca imi va pregati o metodologie. Ce e metodologia asta? De ce am nevoie de ea cand eu vreau sa stiu doar pretul? Metodologia cuprinde si oferta de pret, insa mai mult decat atat ea este descrierea in detaliu […]

Citeste tot…


Branding si creier

Se vorbeste foarte mult in ultima perioada la conferinte, pe youtube, in posturile de pe linkedin despre experiente de brand [brand experience]. De ce avem nevoie de experiente? Sau care e legatura? Doar experienta e un concept care se refera in special la ceva insufletit, uman. Ei, tocmai asta e diferenta dintre produs si brand… […]

Citeste tot…


Dilema clientului nostru

Dilema clientului nostru: Ce sa aleg? Agentie branding, freelancer sau sa-mi angajez echipa de marketing? Ne-am intalnit recent cu un antreprenor care ne-a inspirat sa scriem acest post. Ne grabim s-o facem sa nu pierdem momentum-ul… Am ajuns la voi pentru ca dupa 15 ani de antreprenoriat abia anul acesta am inteles de ce am […]

Citeste tot…


Cum sa fii vocal și credibil în social media

Pentru a-ți cumpăra produsele, consumatorul trebuie să-ți cunoască brandul, să-l placă și să aibă încredere în el. Toate aceste lucruri nu se realizează peste noapte și nici dintr-o întâmplare, ci trebuie construite printr-o strategie clară de marketing. Iar social media a devenit probabil calea cea mai la îndemână de a ajunge la consumatori și un […]

Citeste tot…


Securitatea website-ului tau

Securitatea website-ului si a informatiilor stocate pe server este o problema cu care se confrunta toata lumea zilnic. Nu exista o solutie care sa rezolve toate probleme si sa iti ofere protectie 100%, dar sunt lucruri pe care le putem face care sa faca spargerea site-ului mult mai dificila: 1. Folositi parole dificile cu cifre, […]

Citeste tot…


Alegerea hosting-ului potrivit

Alegerea unui plan de hosting potrivit site-ului tau este esentiala. Indiferent de cat de mult lucreaza un programator la un website incercand sa-l optimizeze si sa-l faca sa se incarce cat mai repede, un server incet va face ca website-ul sa mearga prost si sa goneasca vizitatorii. Acest lucru este si mai evident cand se […]

Citeste tot…


Impactul Social Media asupra brandului tau

Astazi Social Media joaca un rol foarte important in procesul de promovare a brandului tau. Evolutia tehnologiei din ultimii ani, prin intermediul retelelor de socializare, a facut posibila comunicarea a milioane de oameni din toata lumea, ceea ce inseamna ca daca iti doresti ca business-ul tau sa devina foarte cunoscut intr-un timp relativ scurt, atunci […]

Citeste tot…


Interviu Revista Progresiv

Copy-paste sau autenticitate, de unde vine cel mai mare castig? Relevanta si diferentiere – acestea sunt cele doua coordonate majore pe care se construieste un brand. Si, desi calea cea mai simpla este sa te inspiri din ceea ce exista deja pe piata, autenticitatea este cea care aduce cel mai mare castig pe termen lung. […]

Citeste tot…


Animatii CSS simple pentru website-ul tau

Daca un design bun face ca website-ul tau sa iasa in evidenta fata de competitori, animatiile vor da suflet acestuia si vor incanta vizitatorii. Animatiile dintr-un website pot fi foarte complicate, uneori fiind necesar sa fie scrise multe linii de cod folosind CSS si JS. De data asta ne vom concentra pe un numar mic […]

Citeste tot…


Dezvoltare de animatii cu CSS si JS

Costruirea de animatii pentru un website este un proces de continuu de iterare. De la identificarea elementelor care pot fi dinamice si animate in design-ul unui website pana la transpunerea si finalizarea acestor idei in programare, pot trece prin multiple variante, unele simple si altele crazy, dar intotdeauna gasim o varinta care sa multumeasca nu […]

Citeste tot…


Caligrafie vs. lettering

Am aflat de lettering in urma cu 4 ani, in timp ce (re)descopeream caligrafia la un curs de cateva saptamani si de atunci am continuat sa desenez si sa ilustrez tot felul de citate si cuvinte. Pentru inceput, as vrea sa explic un pic diferentele dintre caligrafie si lettering. Desi ambele practici au legatura cu […]

Citeste tot…


Office training

Training-ul la birou vine cu beneficii mari angajatilor si firmei. Dan Platon Pentru mine, training-ul primit de la Valentin m-a ajutat sa ma organizez mult mai bine prin punerea in practica a conceptelor de time management. Intreaga echipa a ajuns astfel sa se sincronizeze iar chimia grupului a crescut. Prin eficientizarea timpului obtinem un cod […]

Citeste tot…


SFATURI SIMPLE PENTRU DESIGN-UL DE AMBALAJ

LUMINOS Când vine vorba de ambalaje, culoarea este una dintre cele mai importante componente pentru atragerea cumpărătorilor. Vizibil de la o distanță mai mare decât alte elemente, cum ar fi copia, ilustrațiile sau grafica, este adesea unul dintre primele lucruri pe care oamenii le observă. Dacă produsul dvs. are culori vii, inspirați-l din acesta. Utilizați […]

Citeste tot…


Mentenanta unui website

Sanatatea website-ului tau este la fel de importanta ca cea personala. Website-ul este un organism care va creste alaturi de brand-ul si afacerea ta si ca pentru orice organism pot aparea probleme de sanatate. Acestea pot fi rezolvate prin mentenanta periodica. Crearea unui website este un process lung si complicat. Lansarea acestuia nu trebuie sa […]

Citeste tot…


Un Nou inceput Stralucitor

Povestea incepe acum doua luni, atunci cand am inceput sa simt cum viata mea se afla intr-un inechilibru tot mai accentuat. Pe atunci nu mai lucrasem de peste 1 an de zile si simteam nevoia sa fac ceva… Asa ca nu am stat mult pe ganduri si am zis sa ma pun pe cautari, sa […]

Citeste tot…


Interviu IQads

Dochita Zenoveiov: Brandurile vor incerca sa ne vanda “timp” Suntem pe drumul cel bun in ceea ce priveste interesul pentru branding in Romania, spune Dochita Zenoveiov, Brand Consultant INOVEO, care are o experienta de 20 de ani in branding si marketing la client si la agentie. Suntem pe drumul cel bun si la corporate identity […]

Citeste tot…


Progresiv Awards 2019

Competiția Progresiv Awards 2019 și-a desemnat câștigătorii în cadrul Galei Progresiv Awards desfășurate la Casino Sinaia, în seara de 14 martie, care a reunit peste 470 de profesioniști din retail & FMCG. Research Partner în proiectul Progresiv Awards este compania de cercetare de piață Ipsos România, iar partenerul care a creat brandingul și identitatea vizuală […]

Citeste tot…


Designul de afiș polonez

În ultimul an mi-am îndreptat atenția spre design-ul de afiș ca exercițiu de relaxare în timpul liber și îmi doream să vizitez Elveția sau Polonia, pentru a afla cât mai multe. Primul contact cu o expoziție de afișe străine a fost prin anul 1 de facultate, erau afișe poloneze despre teme socio-politice. Acum 2 luni […]

Citeste tot…


Interviu PR Romania

Dochița Zenoveiov: O construcție care nu are integritate și bine în ea se va destrama mai devreme sau mai târziu. Absolventă a unui MBA, Dochița Zenoveiov are o experiență de 20 de ani în branding și marketing la client și la agenție. Dochița a intuit rolul și importanța antreprenoriatului în România încă din 2011 lansând […]

Citeste tot…


Retail modern vs traditional

Intr-o industrie extrem de dinamica precum cea a bunurilor de larg consum, retailerii si producatorii sunt constransi sa tina piept schimbarilor de comportament de consum prin investitii masive in zona de tehnologie, inovatie sau servicii de branding si pozitionare. […]

Citeste tot…


Megagen Romania

Compania Megagen a fost fondata in anul 2002 de catre o echipa de dentisti experimentati care erau in cautarea unor solutii moderne pentru pacientii lor. Megagen a revolutionat piata cu produse de calitate superioara, de la implanturi dentare pana la echipamente de ultima generatie pentru dentisti. […]

Citeste tot…


Interviu Wall Street

Decizia de expansiune in Romania a fost cursul firesc al businessului dupa ce timp de 20 de ani colegii au dezvotat intensiv businessul din Franta. […]

Citeste tot…


Urmeaza proiecte interesante din zona de online!

Este foarte mult de lucrat la o platforma online. A traduce paragrafele de text in simboluri nu este usor, necesita o echipa care sa lucreze DOAR la asta, la transcrieri. Daca vrei sa oferi o experienta de brand, sa aliniezi pachetul vizual, site, comunicare, reprezentarea comenzilor, a tot ce inseaman experienta unui magazin online, trebuie sa fie aliniate la culoare, tipul tau de font si asa mai departe. […]

Citeste tot…


New kids on the block

Berea Zăganu, cafeaua de la 5 to Go sau salata de la Fru Fru sunt câteva dintre expresiile aproape zilnice care au intrat în limbajul comun şi s-au instalat în percepţia publicului, de parcă ar fi fost acolo dintotdeauna. […]

Citeste tot…


Drumul Brandingului

Produsele sunt făcute în fabrică, iar brandurile în mintea consumatorului”, spunea inovatorul în branding Walter Landor, reperul agenției INOVEO în branding. Extrapolând, nu orice produs devine brand. Și aceasta este decizia anteprenorului. Un produs nou lansat devine brand în momentul în care coagulează în jurul promisiunii sale o comunitate constantă de clienți care crește în timp. Iar un client preferă un brand atunci când are mai multe opțiuni și alege unul, uneori chiar cu un preț mai mare. […]

Citeste tot…


Inainte de aparitia online-ului, un brand supravietuia in piata mai mult

Companiile româneşti apelează acum mai mult decât înainte de 2010 la rebranding pentru a-şi majora cifra de afa­ceri, iar rezul­tatele unui astfel de proces se pot vedea şi în nivelul pro­fita­bilităţii, al numărului de clienţi şi chiar al numărului de angajaţi. „Clientul din 2010 era concentrat pe a produce şi a vinde, nu avea nevoie […]

Citeste tot…


Interviu cu Dochita Zenoveiov

Dochita Zenoveiov, managing director, a fost invitata in cadrul emisiunii moderata de Amedeo Ene la Realitatea Plus pentru a aborda cateva notiuni legate de branding. […]

Citeste tot…


Despre Brandathlon, interviu cu Dochita Zenoveiov

Brandathlon este o competitie pentru fiecare antreprenor care este interesat sa treaca la un alt nivel al business-ul sau, implicit, sa-si creasca vanzarile. Se adreseaza brand-urilor romanesti care s-au pus la punct pe partea de productie, distributie si vanzari, dar isi doresc sa puna accent pe imaginea care aduce mereu noi oportunitati. […]

Citeste tot…


O zi din viata unui graphic designer

07:15 Intr-un mod cu totul surprinzator ma trezesc la a treia alarma. Le dezactivez pe celalalte doua si ma transport pana in dus. Imi promit in fiecare seara ca nu o sa ma mai lungesc si ca o sa ma culc mai devreme, dar degeaba, pasiunea ma tine treaza uneori pana spre dimineata. […]

Citeste tot…


Scoate ce e mai bun din brandul tau prin packaging

Poate ai observat ca brandurile isi reimprospateaza ambalajele mult mai frecvent decat inainte. Cel mai vizibil, in ultimii 4-5 ani, viteza pe piata a reimprospatarii ambalajului pare sa joace un rol important in activitatea de brand, per total. Avansarea in tehnologie si in social networking expun cosumatorii la noi lucruri, intr-un ritm alert – oamenii […]

Citeste tot…


De ce e Tony Robbins un brand?

Tony Robbins imbina cu maiestrie cele patru ingrediente ale brandingului: Relevanta + Diferentiere livrate Coerent + Consecvent. Pozitionarea seminarului lui Tony Robbins: stiinta livrata prin spectacol. Stiinta = content de Business, Finance, HR, Marketing, Sales, Medicina, Psihologie, Chimie, regizat si impachetat sub forma de spectacol. 1. Brand coerent si consecvent A construit coerent si consecvent […]

Citeste tot…


Cum sa iti tonifiezi muschii brandului in timp

Constructia unui brand ar trebui sa fie asemenea construirii masei musculare, un proces bine cantarit si centrat pe pastrarea egalitatii de brand pe lunga durata. Majoritatea celor care au incercat in mod serios sa isi creasca masa musculara stiu ca exista doua feluri de a-ti creste muschii: 1. Prin cresterea rapida, ce poate fi atinsa […]

Citeste tot…


Sustinem produsele 100% romanesti

deLivada este un business de familie din Foscani care produce, sorteaza si ambaleaza anual 2500 tone de fructe din livada de 45 de hectare in sistem olandez. In urma procesului de audit, specialistii in branding INOVEO au stabilit pilonii in jurul carora graviteaza intregul concept al business-ului deLivada: alimentatia sanatoasa, grija pentru semeni, performanta si precizia procedeelor […]

Citeste tot…


Previziunile trendurilor din 2016 in viziunea Landor

De la trenduri generice care pozitioneaza angajatii in centrul campaniei de marketing, pana la trenduri ce mizeaza pe specificitatea industriei , precum branduri caracterizate de ospitalitate ce reusesc sa seduca turistii asiatici, brandingul va continua sa evolueze si va fi supus unor schimbari dinamice in anul care tocmai a inceput. Pentru a incheia cele 10 […]

Citeste tot…


Am deschis sezonul de rebranding in turism

Conacul Archia, un business de familie din Deva ce recupereaza valorile transilvanene si promoveaza spiritul boierului contemporan. Rezultatele auditului au permis specialistilor de branding de la INOVEO sa defineasca esenta brandului Conacul Archia – prima familie de boieri contemporani. Familia Szabo este catalizatorul brandului Conacul Archia. Ea da suflet si culoare intregii experiente ospitaliere din […]

Citeste tot…


Cum sa explici brandingul unui copil

Recent fiul meu m-a intrebat: “Tati, tu ce faci la munca?” Eu, obosit dupa o zi plina, sunt tentat sa dau un raspuns rapid gen, “lucrez intr-un loc unde desenez lucruri pe produsele pe care le cumpara lumea, cum ar fi un ambalaj de ciocolata Cote d’Or sau emblema de pe o masina Citroen.” Dar mandria ma […]

Citeste tot…


Ce-are agricultura cu brandingul?

Intr-una din cartile sale Gladwell vorbeste despre diferenta dintre cultura occidentala si cea orientala si zice ca vine si din agricultura. Orez versus grau. Succesul unei culturi de orez consta in efortul depus. Ce inseamna asta? Motivatie, invatare, practica, obtinere de deprinderi, care toate duc la pricepere. Apoi consecventa data de exercitiul de a te trezi […]

Citeste tot…


Opt principii de naming in branding

Chiar si in cele mai bune cazuri, procesul de naming ramane subiectiv si bazat pe emotii. Fie ca iti denumesti copilul, barca sau brandul, procesul poate crea nenumarate discutii. Tine minte aceste principii in timp ce cauti numele perfect! 1.Sa fie memorabil Motorul de cautare pe internet a schimbat totul. In loc sa va ingrijorati pentru locul […]

Citeste tot…


Cel Mai Promitator Brand Romanesc V

Începe Cel Mai Promiţător Brand Românesc, Ediţia a V-a!   Cel Mai Promițător Brand Românesc, prima competiție adresată brandurilor locale, ajunge la ediția a cincea. La final, câștigătorul va beneficia de un program de branding gratuit. De acum, competiția are o noua secțiune adresată start-up-urilor, ca urmare a solicitărilor venite de la tinerii antreprenori. Cei […]

Citeste tot…


Animax

Animax – Cel Mai Promitator Brand Românesc Ediţia a IV-a   Seed Consultants şi-a desemnat ieri câştigătorul celei de-a IV-a ediţii a programului “Cel Mai Promiţător Brand Românesc” – lanţul de magazine pentru animale, Animax. Pentru acest brand Seed va dezvolta probono un manual care va asigura coerenţa şi consecvenţa proiectului de francizare. Seed a reunit ieri […]

Citeste tot…


Branduri romanesti iubite

Seed Consultants a pus pe hartă cele mai iubite branduri românești   Harta Brandurilor Românești cartografiază cele mai iubite branduri de pe teritoriul țării. Timp de o lună, românii au putut să nominalizeze, în primă fază, iar apoi să voteze cele mai iubite branduri din zona din care provin. În funcție de tradiție și de […]

Citeste tot…


Cel Mai Promițător Brand Românesc IV

Cel Mai Promițător Brand Românesc ajunge la a IV-a ediție   Agenţia de branding şi design Seed Consultants lansează a patra ediţie a programului Cel Mai Promiţător Brand Românesc, cea mai importantă competiţie adresată IMM-urilor românești, la finalul căreia o companie beneficiază de un proiect de branding gratuit. Companiile româneşti se pot înscrie în competiţie începând […]

Citeste tot…


Aliphia

Cura de rebranding Aliphia by Seed Consultants   Brandul Aliphia imbina printr-o metoda ingenioasa si originala beneficiile naturii cu cercetarea stiintifica in folosul sanatatii noastre. Oamenii din spatele brandului si-au dedicat munca din cercetare de o viata unui scop nobil, acela de a dezvolta produse parafarmaceutice care adreseaza diverse arii terapeutice. Investitia in dezvoltare a […]

Citeste tot…


Olimpiada de Branding

Seed Consultants triplu medaliată la Olimpiada de Branding!   Bucureşti, 9 august 2012. Seed Consultants este triplu premiată în cadrul competiţiei internaţionale de branding şi design American Design Awards Agenţia românească de branding şi design Seed Consultants a primit trei premii de branding şi design pentru trei branduri româneşti: cu Andu şi Pic Flavours la […]

Citeste tot…


Cel Mai Promiţător Brand Românesc III

În această vară, Cel Mai Promiţător Brand Românesc ajunge la a 3-a ediţie!   Agenţia de branding și design Seed Consultants lansează a treia ediţie a programului Cel Mai Promiţător Brand Românesc, cea mai importantă competiţie adresată afacerilor românești la finalul căreia o companie va beneficia de un proiect de branding gratuit. Această ediţie aduce un […]

Citeste tot…


Andu

Noua identitate ANDU semnata de Seed Consultants   Seed Consultants a finalizat procesul de branding pentru ANDU, un business 100% romanesc din Sibiu de articole sportive. Pornind de la rezultatele auditului, Seed a definit platforma de brand si valorile: energie, perseverenta, trendsetter, leadership, ANDU fiind un brand ce defineste stilul de viata activ, sanatos si […]

Citeste tot…


REBRAND100 Global Awards 2012

Seed Consultants, singura agentie romaneasca dublu premiata la competitia REBRAND™ 100® Global Awards in 2012   Seed demonstreaza ca in Romania se poate face branding de calibru international: doua branduri romanesti dezvoltate in 2010-2011, Scandia Food si HERT Design fiind premiate in cadrul competitiei internationale REBRAND™. Cele doua programe inscrise la competitia internationala demonstreaza ca […]

Citeste tot…


Ciserom desemnat castigator

CISEROM, brandul de sosete romanesti a fost desemnat Cel Mai Promitator Brand Romanesc, la a doua editie a programului   Cel Mai Promitator Brand Romanesc, competitia adresata companiilor si brandurilor autohtone, a ajuns la finalul celei de-a doua editii. Marele castigator este brandul cu traditie de peste 85 de ani in productia de sosete din […]

Citeste tot…


Cel mai promiţător brand românesc II

Seed Consultants lansează a doua ediţie a programului “Cel mai promiţător brand românesc”   Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates în România, lansează a doua ediţie a programului “Cel mai promiţător brand românesc”, prima competiţie din ţara noastră adresată reprezentanţilor comunităţii de afaceri la finalul căreia un brand românesc va beneficia de un proces de branding gratuit. La […]

Citeste tot…


Vulping

Seed Consultants face Vulping   Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants, partener exclusiv al Landor Associates in Romania, a realizat numele, identitatea vizuala si aplicatiile grafice pentru noul brand, Vulping (www.vulping.ro). Conceptul in jurul caruia a fost construit brandul online este “parcul de distractii smart” unde clientii gasesc cele mai avantajoase idei […]

Citeste tot…


HERT Design

HERT Design, un nou brand conceput de Seed Consultants   Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants, partener exclusiv al Landor Associates in Romania, a creat un nou brand pe piata romaneasca de mobilier si decoratiuni, in urma unui program de branding demarat la inceputul acestui an. Brand-ul HERT Design este detinut de […]

Citeste tot…


American Design Awards

Seed Consultants castiga un nou premiu la American Design Awards, cu rebranding-ul Scandia Food   De doua ori castigatoare in cadrul acestei competitii, compania de consultanta de brand si design Seed Consultants, partener exclusiv al Landor Associates in Romania, devine singura agentie de branding din plan local cu 2 premii oferite de competitia bianuala internationala […]

Citeste tot…


Intact Media Academy

Seed Consultants creeaza brandul Intact Media Academy   Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants, partener exclusiv Landor in Romania, a realizat identitatea vizuala si aplicatiile grafice pentru noul brand, scoala de media lansata de cel mai mare grup mass-media romanesc. Platforma brandului Intact Media Academy porneste de la ideea ca “inveti de […]

Citeste tot…


ReBrand100 Global Awards

Seed Consultants premiata la prestigiosul concurs de design ReBrand100 Global Awards   Seed Consultants, una dintre cele mai importante companii de consultanta strategica de brand si design din Romania, partener exclusiv Landor, a fost premiata la competitia anuala organizata de ReBrand in Statele Unite, pentru proiectul de repozitionare strategica a brandului Galador. Concursul ReBrand100 este […]

Citeste tot…


Novatik

Seed Consultants a creat brandul Novatik   Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants, partener exclusiv Landor in Romania, a realizat numele, identitatea vizuala si aplicatiile grafice pentru noul brand, care reprezinta un ansamblu complex si performant de sisteme pluviale. Novatik intregeste astfel portofoliul de produse premium de acoperisuri ale companiei Final Distribution, […]

Citeste tot…


Savoarea Scandia Food

Scandia Food, un rebranding plin de savoare, semnat de Seed Consultants   Compania de consultanta si design de brand Seed Consultants, partener exclusiv in Romania al retelei globale Landor, a fost aleasa de Scandia sa redefineasca strategia de brand si identitatea vizuala pentru corporatie, care sa exprime noua directia de dezvoltare a companiei. Noul univers […]

Citeste tot…


Identitate Final Distribution

Seed Consultants a realizat noua identitate corporate pentru Final Distribution   Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants a realizat procesul de rebranding pentru Final Distribution, liderul pe piata tiglelor metalice cu acoperire de piatra naturala si reprezentant exclusiv al brandului premium Gerard in Romania. Final Distribution a organizat la sfarsitul anului 2009 […]

Citeste tot…


Green Brands Study

Seed Consultants lanseaza in Romania Green Brands Study   Compania de consultanta strategica de brand si design a lansat in Romania Green Brands Study 2010, realizat de partenerul sau exclusiv Landor Associates, alaturi de alte cateva agentii ale grupului WPP. Studiul a fost realizat pe un esantion de peste 9000 de participanti din 8 tari […]

Citeste tot…


Branding Agrofam Holding

Seed Consultants creeaza designul de ambalaj pentru brand-ul de lactate din portofoliul Agrofam Holding   Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants a realizat identitatea vizuala si designul de ambalaj pentru brand-ul Ovidiu, produs de Agrofam Holding, unul dintre cele mai mari grupuri de agricultura. Grupul de companii Agrofam, cu o cifra de […]

Citeste tot…


Power Club

Power Club – un nou brand creat de Seed Consultants   Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants a realizat procesul de branding pentru Power Club, un lant de retail de jocuri electronice, casino si pariuri sportive, creat in urma unei investitii de 2 milioane de Euro. Power Club are la baza un […]

Citeste tot…


Un brand la inaltime

Un brand la inaltime creat de Seed Consultants   Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants a realizat procesul de branding pentru VIP Air, un nou jucator pe piata de aviatie de tip business. VIP Air a fost creat datorita oportunitatilor existente pe piata romaneasca in zona serviciilor de transport aerian exclusiviste, atat […]

Citeste tot…


American Design Awards

Seed Consultants castigatoare la American Design Awards pentru identitatea brand-ului GSP TV   Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants, partener exclusiv al Landor Associates in Romania a fost premiata in cadrul competitiei internationale American Design Awards, editia bianuala, la categoria Corporate Identity pentru identitatea vizuala a brand-ului GSP TV. Competitia a fost […]

Citeste tot…


Improspatarea brand-ului Galador

Seed Consultants improspateaza brandul Galador   Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants, partener exclusiv al Landor in Romania, a realizat un proiect de branding pentru Galador, un brand de sapunuri exclusiv naturale, fabricate manual. Galador este un brand mic, insa are o poveste mare in spate, fiind creat datorita pasiunii unui producator […]

Citeste tot…


Branding Angst

Brand-ul Angst condimentat de Seed Consultants   Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants, partener exclusiv al Landor in Romania, a finalizat procesul de rebranding corporatist al companiei Angst. Proiectul de rebranding a fost unul foarte complex, incluzand auditul si strategia de brand, arhitectura de brand, dezvoltarea identitatii vizuale si a manualului de […]

Citeste tot…


Valorile brand-ului Ruukki

Seed Consultants integreaza valorile brand-ului Ruukki la nivel intern   Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants desfasoara un proiect de brand engagement pentru Ruukki Romania, subsidiara grupului finlandez Rautaruukki. Programul se desfasoara din august 2008 si a trecut prin mai multe etape, incepand cu identificarea gradului de rezistenta la schimbare, structura, cultura […]

Citeste tot…


Branding Radio ZU

Seed Consultants a dezvoltat brandul Radio ZU   Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants a dezvoltat identitatea vizuala pentru cel mai recent post de radio CHR lansat in Romania, Radio ZU. Seed Consultants a realizat si pozitionarea brandului si teritoriul vizual al acestuia. Radio ZU apare pe o piata extrem de aglomerata, […]

Citeste tot…


Identitate Tempora

Seed Consultants creeaza noua identitate a biroului de avocatura Tempora   Agentia de branding Seed Consultants a finalizat procesul de constructie a brandului Tempora, detinut de Cabinetul de Avocatura “Cornel Tabarta”, specializat in avocatura de business. Intr-o piata caracterizata pe de-o parte de tendinta de fragmentare a caselor de avocatura mari, full service, din care […]

Citeste tot…