Retail modern vs traditional

Intr-o industrie extrem de dinamica precum cea a bunurilor de larg consum, retailerii si producatorii sunt constransi sa tina piept schimbarilor de comportament de consum prin investitii masive in zona de tehnologie, inovatie sau servicii de branding si pozitionare. […]

Citeste tot…


Megagen Romania

Compania Megagen a fost fondata in anul 2002 de catre o echipa de dentisti experimentati care erau in cautarea unor solutii moderne pentru pacientii lor. Megagen a revolutionat piata cu produse de calitate superioara, de la implanturi dentare pana la echipamente de ultima generatie pentru dentisti. […]

Citeste tot…


Interviu Wall Street

Decizia de expansiune in Romania a fost cursul firesc al businessului dupa ce timp de 20 de ani colegii au dezvotat intensiv businessul din Franta. […]

Citeste tot…


Urmeaza proiecte interesante din zona de online!

Este foarte mult de lucrat la o platforma online. A traduce paragrafele de text in simboluri nu este usor, necesita o echipa care sa lucreze DOAR la asta, la transcrieri. Daca vrei sa oferi o experienta de brand, sa aliniezi pachetul vizual, site, comunicare, reprezentarea comenzilor, a tot ce inseaman experienta unui magazin online, trebuie sa fie aliniate la culoare, tipul tau de font si asa mai departe. […]

Citeste tot…


New kids on the block

Berea Zăganu, cafeaua de la 5 to Go sau salata de la Fru Fru sunt câteva dintre expresiile aproape zilnice care au intrat în limbajul comun şi s-au instalat în percepţia publicului, de parcă ar fi fost acolo dintotdeauna. […]

Citeste tot…


Drumul Brandingului

Produsele sunt făcute în fabrică, iar brandurile în mintea consumatorului”, spunea inovatorul în branding Walter Landor, reperul agenției INOVEO în branding. Extrapolând, nu orice produs devine brand. Și aceasta este decizia anteprenorului. Un produs nou lansat devine brand în momentul în care coagulează în jurul promisiunii sale o comunitate constantă de clienți care crește în timp. Iar un client preferă un brand atunci când are mai multe opțiuni și alege unul, uneori chiar cu un preț mai mare. […]

Citeste tot…


Inainte de aparitia online-ului, un brand supravietuia in piata mai mult

Companiile româneşti apelează acum mai mult decât înainte de 2010 la rebranding pentru a-şi majora cifra de afa­ceri, iar rezul­tatele unui astfel de proces se pot vedea şi în nivelul pro­fita­bilităţii, al numărului de clienţi şi chiar al numărului de angajaţi. „Clientul din 2010 era concentrat pe a produce şi a vinde, nu avea nevoie […]

Citeste tot…


Interviu cu Dochita Zenoveiov

Dochita Zenoveiov, managing director, a fost invitata in cadrul emisiunii moderata de Amedeo Ene la Realitatea Plus pentru a aborda cateva notiuni legate de branding. […]

Citeste tot…


Despre Brandathlon, interviu cu Dochita Zenoveiov

Brandathlon este o competitie pentru fiecare antreprenor care este interesat sa treaca la un alt nivel al business-ul sau, implicit, sa-si creasca vanzarile. Se adreseaza brand-urilor romanesti care s-au pus la punct pe partea de productie, distributie si vanzari, dar isi doresc sa puna accent pe imaginea care aduce mereu noi oportunitati. […]

Citeste tot…


O zi din viata unui graphic designer

07:15 Intr-un mod cu totul surprinzator ma trezesc la a treia alarma. Le dezactivez pe celalalte doua si ma transport pana in dus. Imi promit in fiecare seara ca nu o sa ma mai lungesc si ca o sa ma culc mai devreme, dar degeaba, pasiunea ma tine treaza uneori pana spre dimineata. […]

Citeste tot…


Scoate ce e mai bun din brandul tau prin packaging

Poate ai observat ca brandurile isi reimprospateaza ambalajele mult mai frecvent decat inainte. Cel mai vizibil, in ultimii 4-5 ani, viteza pe piata a reimprospatarii ambalajului pare sa joace un rol important in activitatea de brand, per total. Avansarea in tehnologie si in social networking expun cosumatorii la noi lucruri, intr-un ritm alert – oamenii […]

Citeste tot…


De ce e Tony Robbins un brand?

Tony Robbins imbina cu maiestrie cele patru ingrediente ale brandingului: Relevanta + Diferentiere livrate Coerent + Consecvent. Pozitionarea seminarului lui Tony Robbins: stiinta livrata prin spectacol. Stiinta = content de Business, Finance, HR, Marketing, Sales, Medicina, Psihologie, Chimie, regizat si impachetat sub forma de spectacol. 1. Brand coerent si consecvent A construit coerent si consecvent […]

Citeste tot…


Cum sa iti tonifiezi muschii brandului in timp

Constructia unui brand ar trebui sa fie asemenea construirii masei musculare, un proces bine cantarit si centrat pe pastrarea egalitatii de brand pe lunga durata. Majoritatea celor care au incercat in mod serios sa isi creasca masa musculara stiu ca exista doua feluri de a-ti creste muschii: 1. Prin cresterea rapida, ce poate fi atinsa […]

Citeste tot…


Sustinem produsele 100% romanesti

deLivada este un business de familie din Foscani care produce, sorteaza si ambaleaza anual 2500 tone de fructe din livada de 45 de hectare in sistem olandez. In urma procesului de audit, specialistii in branding INOVEO au stabilit pilonii in jurul carora graviteaza intregul concept al business-ului deLivada: alimentatia sanatoasa, grija pentru semeni, performanta si precizia procedeelor […]

Citeste tot…


Previziunile trendurilor din 2016 in viziunea Landor

De la trenduri generice care pozitioneaza angajatii in centrul campaniei de marketing, pana la trenduri ce mizeaza pe specificitatea industriei , precum branduri caracterizate de ospitalitate ce reusesc sa seduca turistii asiatici, brandingul va continua sa evolueze si va fi supus unor schimbari dinamice in anul care tocmai a inceput. Pentru a incheia cele 10 […]

Citeste tot…


Am deschis sezonul de rebranding in turism

Conacul Archia, un business de familie din Deva ce recupereaza valorile transilvanene si promoveaza spiritul boierului contemporan. Rezultatele auditului au permis specialistilor de branding de la INOVEO sa defineasca esenta brandului Conacul Archia – prima familie de boieri contemporani. Familia Szabo este catalizatorul brandului Conacul Archia. Ea da suflet si culoare intregii experiente ospitaliere din […]

Citeste tot…


Cum sa explici brandingul unui copil

Recent fiul meu m-a intrebat: “Tati, tu ce faci la munca?” Eu, obosit dupa o zi plina, sunt tentat sa dau un raspuns rapid gen, “lucrez intr-un loc unde desenez lucruri pe produsele pe care le cumpara lumea, cum ar fi un ambalaj de ciocolata Cote d’Or sau emblema de pe o masina Citroen.” Dar mandria ma […]

Citeste tot…


Ce-are agricultura cu brandingul?

Intr-una din cartile sale Gladwell vorbeste despre diferenta dintre cultura occidentala si cea orientala si zice ca vine si din agricultura. Orez versus grau. Succesul unei culturi de orez consta in efortul depus. Ce inseamna asta? Motivatie, invatare, practica, obtinere de deprinderi, care toate duc la pricepere. Apoi consecventa data de exercitiul de a te trezi […]

Citeste tot…


Opt principii de naming in branding

Chiar si in cele mai bune cazuri, procesul de naming ramane subiectiv si bazat pe emotii. Fie ca iti denumesti copilul, barca sau brandul, procesul poate crea nenumarate discutii. Tine minte aceste principii in timp ce cauti numele perfect! 1.Sa fie memorabil Motorul de cautare pe internet a schimbat totul. In loc sa va ingrijorati pentru locul […]

Citeste tot…