Liderii merg mai departe atunci cand oamenii obisnuiti se opresc

13 februarie 2017|Branding, Oameni|0 Comentarii

In cei 10 ani de branding am intrat in contact cu branduri din varii industrii si sectoare. Si daca e ceva ce ne face sa mergem mai departe si sa rezistam este “nebunia optimista” care ne-o inspira orice om de afaceri cu care intram in contact. Capacitatea extraordinara a antreprenorului roman [...]

Mai mult

Interviu cu Dochita Zenoveiov

11 octombrie 2016|Media|0 Comentarii

Dochita Zenoveiov, managing director, a fost invitata in cadrul emisiunii moderata de Amedeo Ene la Realitatea Plus pentru a aborda cateva notiuni legate de branding. Diferenta intre brand si branding Atunci cand vorbim despre brand vorbim despre nivelul urmator al produsului. Branding-ul este modul prin care un produs devine brand. [...]

Mai mult

Patru lectii pe care le pot invata brandurile de la Pokemon Go

22 iulie 2016|Jocuri|0 Comentarii

Indiferent daca ai incercat sa ii prinzi pe toti pentru tine, sau ai fost pur si simplu intrigat de numarul mare de oameni care se perinda prin cartier cu telefonul in mana si afiseaza tot felul de fete caraghioase, te-ai intersectat in mod inevitabil cu Pokemon Go. Cu 21 de [...]

Mai mult

Despre Brandathlon, interviu cu Dochita Zenoveiov

14 iulie 2016|Brandathlon|0 Comentarii

Ce este Brandathlon? Brandathlon este o competitie pentru fiecare antreprenor care este interesat sa treaca la un alt nivel al business-ul sau, implicit, sa-si creasca vanzarile. Se adreseaza brand-urilor romanesti care s-au pus la punct pe partea de productie, distributie si vanzari, dar isi doresc sa puna accent pe imaginea [...]

Mai mult

O zi din viata unui graphic designer

7 iulie 2016|Oameni|0 Comentarii

07:15 Intr-un mod cu totul surprinzator ma trezesc la a treia alarma. Le dezactivez pe celalalte doua si ma transport pana in dus. Imi promit in fiecare seara ca nu o sa ma mai lungesc si ca o sa ma culc mai devreme, dar degeaba, pasiunea ma tine treaza uneori [...]

Mai mult

Scoate ce e mai bun din brandul tau prin packaging

17 iunie 2016|Packaging|0 Comentarii

Poate ai observat ca brandurile isi reimprospateaza ambalajele mult mai frecvent decat inainte. Cel mai vizibil, in ultimii 4-5 ani, viteza pe piata a reimprospatarii ambalajului pare sa joace un rol important in activitatea de brand, per total. Avansarea in tehnologie si in social networking expun cosumatorii la noi lucruri, [...]

Mai mult

De ce e Tony Robbins un brand?

12 aprilie 2016|Branding|0 Comentarii

Tony Robbins imbina cu maiestrie cele patru ingrediente ale brandingului: Relevanta + Diferentiere livrate Coerent + Consecvent. Pozitionarea seminarului lui Tony Robbins: stiinta livrata prin spectacol. Stiinta = content de Business, Finance, HR, Marketing, Sales, Medicina, Psihologie, Chimie, regizat si impachetat sub forma de spectacol. 1. Brand coerent si consecvent [...]

Mai mult

Cum sa iti tonifiezi muschii brandului in timp

27 martie 2016|Branding|0 Comentarii

Constructia unui brand ar trebui sa fie asemenea construirii masei musculare, un proces bine cantarit si centrat pe pastrarea egalitatii de brand pe lunga durata. Majoritatea celor care au incercat in mod serios sa isi creasca masa musculara stiu ca exista doua feluri de a-ti creste muschii: 1. Prin cresterea [...]

Mai mult

Sustinem produsele 100% romanesti

16 martie 2016|Agricultura, Branding|0 Comentarii

deLivada este un business de familie din Foscani care produce, sorteaza si ambaleaza anual 2500 tone de fructe din livada de 45 de hectare in sistem olandez. In urma procesului de audit, specialistii in branding INOVEO au stabilit pilonii in jurul carora graviteaza intregul concept al business-ului deLivada: alimentatia sanatoasa, [...]

Mai mult

Previziunile trendurilor din 2016 in viziunea Landor

14 martie 2016|Branding|0 Comentarii

De la trenduri generice care pozitioneaza angajatii in centrul campaniei de marketing, pana la trenduri ce mizeaza pe specificitatea industriei , precum branduri caracterizate de ospitalitate ce reusesc sa seduca turistii asiatici, brandingul va continua sa evolueze si va fi supus unor schimbari dinamice in anul care tocmai a inceput. [...]

Mai mult