metigla logo
metigla supergraphic
metigla icoane verde
metigla branding
metigla branding
metigla branding
metigla branding foaie
metigla branding foaie
metigla branding exterior
metigla branding cana
metigla branding masina
metigla branding
metigla branding exterior
metigla branding exterior
metigla portfoliu inoveo BRANDBOOK
metigla portfoliu inoveo BRANDBOOK
metigla portfoliu inoveo BRANDBOOK
metigla portfoliu inoveo BRANDBOOK
metigla portfoliu inoveo BRANDBOOK
metigla portfoliu inoveo BRANDBOOK
metigla portfoliu inoveo inainte si dupa

Rebranding
Metigla

Descrierea Proiectului

Provocare

Coilprofil era un producător de foi metalice belgian care opera în România încă din 2002. Dezvoltaseră diverse game de produse, pe care le vindeau sub mai multe branduri. Cel mai cunoscut dintre acestea era METIGLA. La momentul în care am început discuțiile, își doreau un rebranding corporate. Căutau un nume mai bun pentru piața din România.

Abordare

După ce am făcut audit de brand, am recomandat păstrarea numelui METIGLA. Pentru noi această atitudine conservatoare nu era neapărat good business, dar era mișcarea corectă. Numele avea notorietate și o reputație bună, care îi permitea să alinieze în spatele său toate celelalte linii de business. Rebrandingul la nivel vizual a urmărit să creeze imaginea unui constructor smart, de încredere și prietenos. Pasionat de domeniul său de lucru și atent cu clienții.

Rezultate

După ce au adoptat noua identitate vizuală, cifra de afaceri a METIGLA a crescut cu 16% în anul imediat următor. După alți doi ani, cifra de afaceri a ajuns la o creștere cu 28% față de anul anterior rebrandingului. Desigur, evoluția lor pozitivă este meritul managementului companiei. Dar insight-ul nostru cu privire la păstrarea numelui și soluțiile de design propuse au meritul lor. Și suntem mândri de ele.

Client

METIGLA

Sector

Constructii

Servicii

Analiza si audit

Platforma de branding

Arhitectura de branding

Naming

Identitate vizuala

Implementare branding

Brand book

Online experience

Brandul tau vrea sa fie INOVat?