Descrierea Proiectului
Jurnalul National, cel mai bine vandut cotidian quality din Romania si o publicatie cu o vechime de aproape 20 de ani, a devenit un brand foarte popular si indragit de-a lungul timpului, cunoscut datorita campaniilor sale de relationare cu cititorii sai si cu valorile romanesti. Datorita cresterii organice si a performantelor notabile, era necesar ca brandul sa se raporteze intr-un mod diferit, profesionist si fata de audientele B2B. Conducerea Intact Media Group a solicitat crearea unor materiale corporate de comunicare care sa transmita mai clar esenta brandului si apartenenta la grupul media. Agentia Seed Consultants* a fost numita sa creeze aplicatiile de brand pentru comunicarea corporate si sa defineasca regulile de comunicare pentru interactiunea cu audientele B2B. Echipa de design din partea Seed Consultants* a creat un sistem vizual unitar, construit dupa un set de reguli bine definite, care sa reflecte valorile si personalitatea brandului Jurnalul National.
*Denumirea sub care a operat agentia noastra de branding in perioada 2007 – 2015 a fost Seed Consultants. Suntem mandri de radacinile noastre.