final distribution logo
final distribution portfolio inoveo stationery
final distribution portfolio inoveo antet
final distribution portfolio inoveo cd
final distribution portfolio inoveo binder
final distribution portfolio inoveo car
final distribution portfolio inoveo bag
final distribution portfolio inoveo flags
final distribution portfolio inoveo logo box

Descrierea Proiectului

Context

Final Distribution, o companie prahoveana care si-a inceput activitatea ca distribuitor pe piata tiglelor metalice a atins cu timpul performanta de a deveni liderul pietei tiglelor metalice cu acoperire de piatra. De-a lungul anilor, compania a devenit importatorul unic al unor branduri premium de sisteme de invelitori si accesorii conexe pentru acestea, reusind sa creasca notorietatea si imaginea brandurilor din portofoliu.

Provocare

Activitatile de comunicare ale companiei s-au concentrat in special pe brandurile de produs, in detrimentul brandului de corporatie, care nu a fost foarte vizibil. Acesta se confunda uneori cu numele brandurilor de produs din portofoliu, ceea ce dauna imaginii companiei pe piata constructiilor. In conditiile in care actionarii Final Distribution aveau in vedere extinderea portofoliului de produse, au identificat nevoia unei strategii de brand articulate si coerente, care sa ajute brandul de corporatie si sa eficientizeze bugetele de comunicare alocate fiecarui brand de produs. In acelasi timp, se impunea o improspatare a identitatii vizuale a brandului de companie, astfel incat sa transmita imaginea unui lider de piata.

Abordare

Pornind de la o auditare complexa a brandului corporate, care a inclus analiza teritoriului vizual al brandului in raport cu competitorii, discutii cu stakeholderii interni si externi, dar si intelegerea pietei per ansamblu, echipa Seed Consultants* a trasat o noua arhitectura de brand si a articulat platforma de brand. Final Distribution devenea masterbrandul care endorseaza fiecare brand de produs, acestea transferand capitalul lor de imagine brandului mama. Cu timpul, acesta va capata notorietate si o imagine premium, inlesnind introducerea de noi branduri sub umbrela acestuia. Alaturi de angajatii Final Distribution, echipa Seed a condus o serie de workshop-uri prin care acestia sa constietizeze si sa-si insuseasca noile valori ale brandului, precum si cele mai importante puncte de contact ale acestuia cu clientii. Noua identitate vizuala creata de designerii Seed transpune esenta de lider a brandului printr-un design estetic, care comunica conceptul de inovatie si leadership. Forma perfecta – patratul – da forta logotipului alcatuit dintr-un font geometric, iar culoarea violet diferentiaza brandul de restul competitorilor din piata.

*Denumirea sub care a operat agentia noastra de branding in perioada 2007 – 2015 a fost Seed Consultants. Suntem mandri de radacinile noastre.

Client

FINAL DISTRIBUTION

Sector

Constructii

Servicii

Analiza si audit

Platforma de brand

Identitate vizuala

Arhitectura de brand

Implementare branding

DAN MIRCESCU

GENERAL MANAGER

Colaborarea cu INOVEO a inceput la sfarsitul anului 2009, cand am ales sa facem un parteneriat cu o echipa entuziasta si pasionata, indragostita de marketing, careia nu ii este teama sa creeze branduri indraznete.

Am decis atunci ca este momentul pentru un refresh al brandului nostru de companie, Final Distribution. INOVEO au fost cei care ne-au redefinit identitatea si designul de brand. Colaborarea a fost una pozitivă pentru direcția companiei noastre, iar serviciile livrate de catre INOVEO au fost excelente. Parteneriatul s-a extins apoi si pentru brand-ul de produs, iar Novatik este rezultatul completarii portofoliului companiei noastre cu un sistem performant de invelitori pentru acoperis fabricat 100% in Romania. Echipa INOVEO a stiut cum sa creeze identitatea de brand, astfel incat produsul nostru sa rezoneze cu piata tinta. Recomandăm cu caldura INOVEO pentru ca isi desfasoara activitatea cu integritate si profesionalism. Ei au stiut cum sa extragă informația de la noi și au transpus-o in avantaje competitive pentru brandurile noastre, fapt ce ne-a diferentiat de competitori. Multumim INOVEO, multumim Dochita!

Brandul tau vrea sa fie INOVat?