ESHO portofoliu inoveo
ESHO portofoliu inoveo
ESHO portofoliu inoveo
ESHO portofoliu inoveo
ESHO portofoliu inoveo
ESHO portofoliu inoveo
ESHO portofoliu inoveo
ESHO portofoliu inoveo
ESHO portofoliu inoveo
ESHO portofoliu inoveo
ESHO portofoliu inoveo
ESHO portofoliu inoveo
ESHO portofoliu inoveo
ESHO portofoliu inoveo
ESHO portofoliu inoveo
ESHO portofoliu inoveo
ESHO portofoliu inoveo
ESHO portofoliu inoveo
ESHO portofoliu inoveo

Rebranding
ESHO

Descrierea Proiectului

Provocare

ESHO era MOBART. După 20 de ani de business, se pregăteau să intre pe piața premium de design interior. Poziționarea lor era de one-stop-shop home créateur. Aveau nevoie de un nume și un look punchy, fresh, pentru noua generație de cumpărători.

Abordare

Analiza noastră indica o direcție clară: un brand încrezător, îndrăzneț, puternic. Totuși, erau multe calități de surprins simultan în aceeași identitate: eficienți, mereu cu zâmbetul pe buze (smiling), cu standarde înalte (high standards), nu se dau bătuți până găsesc soluția optimă. Într-un cuvânt – ESHO. Dar, mereu o spunem, nu e vorba doar de un un cuvânt, doar de un logo, doar de un element. E vorba de tot ansamblul.

Rezultate

ESHO a debutat cu o cifră de afaceri de 1,4M € în 2021. Era primul an după rebranding, iar valoarea creșterii era de 16%. Și-au asumat imediat, cu naturalețe, noul nume și noua identitate vizuală. Le-au folosit cu succes pentru a deschide 4 noi showroom-uri și pentru a atrage cu 26% mai mulți clienți decât în anul anterior.

Client

ESHO

Sector

Productie mobilier, design interior, finisari interioare

Servicii

Analiza si audit

Platforma de brand

Arhitectura de brand

Naming

Identitate vizuala

Implementare branding

Online experience

Dezvoltare website

Brandul tau vrea sa fie INOVat?