Rebranding
ESHO
Descrierea Proiectului
Provocare
ESHO era MOBART. După 20 de ani de business, se pregăteau să intre pe piața premium de design interior. Poziționarea lor era de one-stop-shop home créateur. Aveau nevoie de un nume și un look punchy, fresh, pentru noua generație de cumpărători.
Abordare
Analiza noastră indica o direcție clară: un brand încrezător, îndrăzneț, puternic. Totuși, erau multe calități de surprins simultan în aceeași identitate: eficienți, mereu cu zâmbetul pe buze (smiling), cu standarde înalte (high standards), nu se dau bătuți până găsesc soluția optimă. Într-un cuvânt – ESHO. Dar, mereu o spunem, nu e vorba doar de un un cuvânt, doar de un logo, doar de un element. E vorba de tot ansamblul.
Rezultate
ESHO a debutat cu o cifră de afaceri de 1,4M € în 2021. Era primul an după rebranding, iar valoarea creșterii era de 16%. Și-au asumat imediat, cu naturalețe, noul nume și noua identitate vizuală. Le-au folosit cu succes pentru a deschide 4 noi showroom-uri și pentru a atrage cu 26% mai mulți clienți decât în anul anterior.