logo ciserom rebranding inoveo
logo ciserom rebranding inoveo
ciserom branding de produs
ciserom branding brosura
ciserom colantare masina branding
ciserom branding package design
ciserom portfolio inoveo before and after rebranding

Descrierea Proiectului

Context

Piata romaneasca a sosetelor este formata dintr-un numar restrans de branduri care au reusit cu greu sa-si construiasca notorietatea. Intrarea pe piata a produselor de import a acaparat treptat atentia consumatorilor. In prezent pe piata domina produsele de import, a caror calitate si pret se plaseaza la doua extreme opuse: fie sunt de inalta calitate, fie de origine indoielnica.

Provocare

Ciserom este o companie producatoare de sosete capabile sa se afle in competitie cu ceilalti jucatori de pe piata de profil. Cu o traditie de 85 de ani, brandul a cunoscut o puternica expansiune dupa anii 1990. Retehnologizarea companiei a reprezentat punctul de plecare in dezvoltarea acestei. Provocarea noastra a pornit din dorinta de reactivare a interesului consumatorilor fata de brandurile romanesti cu traditie. In acest sens, s-a simtit o acuta nevoie a revitalizarii imaginii brandului Ciserom, conturarea unor valori compatibile cu modul de lucru al companiei si a unei identitati vizuale dinamice menite sa sustina brandul.

Abordare

Seed Consultants* a acceptat provocarea de a transforma Ciserom in cel mai de valoare brand de sosete din Romania. Dezvoltarea noii identitati vizuale a reprezentat o noua provocare pentru designerii nostri. Logo-ul dezvoltat imbina cu succes directia de culoare cu cea de traditie. Astfel, acesta este capabil sa transmita incredere si buna-dispozitie, entuziasm, pofta de viata, libertate, sentimente pe care le poti trai cand porti haine din materiale naturale, cu o textura placuta si cu o personalitate congruenta cu a ta. Identitatea vizuala inglobeaza valoarea traditiei si cea a culorii, un ghem format din fire colorate, simbol al longevitatii si al placerii de a crea lucruri colorate pentru cei dragi. Ghemul Ciserom reprezinta pata de culoare din viata fiecaruia, reteta de la care se porneste pentru o zi reusita. Noua identitate se conecteaza cu cea veche doar prin pastrarea numelui CISEROM, insa aduce elemente noi si diferentiatoare prin introducerea fontului prelucrat, echilibrat si dinamic, cat si prin introducerea noului element grafic, ghemul colorat. Odata cu noua identitate, CISEROM a resimtit si nevoia unei schimbari la nivel de package. In acest sens echipa de design Seed a dezvoltat un nou concept de etichete ce urmeaza directia dictata de noua platforma de brand.

*Denumirea sub care a operat agentia noastra de branding in perioada 2007 – 2015 a fost Seed Consultants. Suntem mandri de radacinile noastre.

Client

CISEROM

Sector

Textile

Servicii

Analiza si audit

Platforma de brand

Identitate vizuala

Package design

Implementare branding

Online experience

Strategie comunicare

Brandul tau vrea sa fie INOVat?