Brick portofoliu inoveo
Brick portofoliu inoveo
Brick portofoliu inoveo
Brick portofoliu inoveo
Brick portofoliu inoveo
Brick portofoliu inoveo
Brick portofoliu inoveo
Brick portofoliu inoveo
Brick portofoliu inoveo
Brick portofoliu inoveo
Brick portofoliu inoveo
Brick portofoliu inoveo
Brick portofoliu inoveo
Brick portofoliu inoveo
Brick portofoliu inoveo
Brick portofoliu inoveo
Brick portofoliu inoveo

Brick portofoliu inoveo
Curios de
parerea clientului?

Brick, primul brand de magazine de bricolaj de home improvement si proiecte DYI din tara, cu o traditie de aproape 20 de ani, are o noua identitate vizuala semnata de INOVEO.

Proiectul de rebranding marcheaza strategia de dezvoltare a companiei care isi continua expansiunea cu noi deschideri de magazine in noi orase. Primul care va fi deschis cu identitatea implementata va fi cel din Satu Mare in luna martie.

Identitatea vizuala este continuata cu elemente din prezent – culori si linii drepte. Acestea reprezinta rezistenta si duritatea, exprimand geometria constructiilor, iar imageria aduce caldura si functionalitate. Pentru o comunicare distinctiva a fost creata mascota reprezentata de un castor, cunoscut fiind ca mester constructor de habitate.

Mesterul Castor este menit sa creeze interactiune cu publicul sau si sa duca mai departe promisiunea de a fi aproape de client: cu sfaturi, cu raspunsuri la intrebari, cu preturi accesibile, cu noi produse in sortimentatie.

Rebranding
Brick

Descrierea Proiectului

Provocare

BRICK este primul retailer român dedicat amenajărilor interioare și exterioare. I-am întâlnit în plin proces de extindere a gamei de produse și servicii. După 20 de ani în care a fost lider de piață în Constanța, voiau să deschidă noi magazine, an alte localități din țară. Căutau o identitate mai modernă, care să-i aducă în prezent. Și voiau să împuște doi iepuri dintr-o lovitură: să fie mai prietenoși cu clienții și mai serioși cu partenerii de business.

Abordare

La noi, research-ul e baza. De data asta, research-ul a arătat că o mascotă ar putea funcționa foarte bine ca un mijloc de a comunica simpatic și prietenos cu clienții. Am desenat un castor isteț, care transmite încredere și competență în domeniu, dar rămâne jucăuș și sociabil. Castorul poate fi folosit ca personaj în diverse variante de imagerie. Ca logo, l-am simplificat și l-am stilizat pentru a putea fi înțeles în două secunde. Iar pentru contextele B2B am livrat un grafic care nu mai transmite ghidușie, ci seriozitate.

Rezultate

Cei de la BRICK sunt în plin proces de implementare a noii identități. Sunt foarte multe declinări de produs, în mediul fizic și online, dar le-am dat un aliat de nădejde: manualul de brand. Adică sutele de pagini în care am strâns toate variantele de apariție a elementelor de identitate, în toate contextele posibile. În ce privește castorul, l-au adoptat în secunda noi. I-au dat și un nume intern, îl cheamă Meșterul Castor.

Client

Brick

Sector

Magazin bricolaj

Servicii

Analiza si audit

Platforma de brand

Arhitectura de brand

Identitate vizuala

Implementare branding

Brandbook

Online experience

Brandul tau vrea sa fie INOVat?