rebranding andu stationary
rebranding andu etichete
rebranding ambiental magazin andu
rebranding andu fashion
rebranding andu inoveo
rebranding web andu inoveo
andu portfolio inoveo before and after rebranding

Descrierea Proiectului

Context

Compania ANDU a inceput productia de confectii din tricot in anul 1997, din dorinta de a realiza produse din materiale naturale, venind astfel in intampinarea consumatorilor care isi doresc produse autohtone de calitate. Produsele au avut succes printre consumatori, astfel ca in timp portofoliul a fost diversificat prin comercializarea de articole sportive si de casa, iar ANDU ajunsese in punctul in care avea nevoie de o imagine bine definita si o pozitionare articulata.

Provocare

In vara anului 2011, conducerea companiei a apelat la serviciile de consultanta de brand ale agentiei Seed Consultants*, pentru crearea unei platfome de brand corporate si a unei identitati vizuale diferentiatoare, pe o piata dominata in intregime de competitori cu notorietate internationala.

Abordare

Bazat pe o metodologie complexa de abordare a proiectelor, procesul de rebranding a demarat printr-un audit al pietei de profil si un audit organizational, in care au fost implicati reprezentantii actionariatului si ai departamentului de vanzari, o echipa complexa, cu personalitati diferite, insa unita si orientata catre rezultate si eficienta. Pornind de la rezultatele analizei, au fost definite platforma de brand si valorile acestuia: energie, perseverenta, trendsetter, leadership, ANDU fiind un brand ce defineste stilul de viata activ si sanatos. In acest context dezvoltarea identitatii vizuale a fost o adevarata provocare pentru designerii Seed, care au creat conceptul acestuia pornind de la ideea ca ANDU are toate atu-urile sa devina un lovemark, bazandu-se pe calitatea incontestabila a produselor. Logo-ul inglobeaza un simbol memorabil si prietenos, acela al unui elefant, care transmite ideea de grija, energie pozitiva, inteligenta, protectie, sentimente pe care le traiesti doar in preajma unei persoane apropiate. Elefantul ANDU devine practic cel mai bun prieten, care te insoteste in fiecare zi si te impulsioneaza sa adopti un stil de viata sanatos, sa faci miscare, sa te bucuri de energia pe care ti-o ofera sportul preferat sau o simpla plimbare in parc. Noua identitate vizuala pastreaza o legatura cu cea precedenta prin culoarea rosie, dar aduce elemente noi si diferentiatoare prin introducerea fontului prelucrat, echilibrat, din care se formeaza insusi simbolul elefantului. Odata cu noua identitate, compania a simtit nevoia unei schimbari si la nivelul conceptului de retail, pentru care designerii Seed au dezvoltat intreaga experienta ambientala a brandului ANDU in magazine: prezentarea articolelor pe anumite criterii, dezvoltarea designului vitrinei in functie de sezonalitatea produselor, integrarea elementelor de brand in crearea designului interior.

*Denumirea sub care a operat agentia noastra de branding in perioada 2007 – 2015 a fost Seed Consultants. Suntem mandri de radacinile noastre.

Client

ANDU

Sector

Textile & Retail

Servicii

Analiza si audit

Platforma de brand

Implementare branding

Strategie comunicare

Arhitectura de brand

Package design

Brand book

Brandul tau vrea sa fie INOVat?