Rebranding
Alexandrion Group
Descrierea Proiectului
Provocare
Momentul acela în care un lider de piață are nevoie să-și facă ordine în gospodărie. Discuțiile noastre inițiale cu Alexandrion Group au început de la o broșură pentru târgurile internaționale. După ce am ajuns să ne cunoaștem mai bine, au simțit că putem avea o contribuție mai importantă. Le-am propus să regândim arhitectura de brand. Și să aducem mai multă coerență în declinările identității vizuale.
Abordare
Alexandrion Group nu vinde băuturi, vinde povești care merită transmise din generație în generație. În același timp, Alexandrion se adaptează permanent la noile tendințe. Și la noile piețe de desfacere. Prin urmare, am păstrat admirația lor pentru figuri remarcabile ale trecutului. Am făcut ajustări fine ale efigiei, cununii de lauri și logotipului. Am ales cu migală o imagerie care induce senzația de calitate premium și grijă pentru cel mai mic detaliu. Și am creat un teritoriu vizual cu arome fine, memorabile.
Rezultate
Alexandrion Group este în plin proces de a deveni un jucător la nivel global. Își propune ca până în 2027 să atingă cifra de afaceri de 2 miliarde de dolari anual. Să construiască o distilerie în New York și să-și distribuie produsele pe toate continentele. Rebrandingul îi pune în postura de a aborda cu încredere acest plan de expansiune. Noua identitate vizuală proiectează mai mult încredere și mai mult rafinament. Promisiunea lor de excelență pentru partenerii externi are un suport vizual sofisticat și convingător.