Green Brands Study

Seed Consultants lanseaza in Romania Green Brands Study

 

Compania de consultanta strategica de brand si design a lansat in Romania Green Brands Study 2010, realizat de partenerul sau exclusiv Landor Associates, alaturi de alte cateva agentii ale grupului WPP.

Studiul a fost realizat pe un esantion de peste 9000 de participanti din 8 tari – Franta, Germania, Marea Britanie, SUA, China, Australia, Brazilia si India. Datele din studiu pot fi folosite ca un reper al trendurilor internationale pentru intelegerea perceptiilor si comportamentului consumatorilor vis-à-vis de brand-urile green si relationarea lor cu dezvoltarea sustenabila.

Mai mult, in cadrul studiului s-a urmarit si realizarea unui top al celor mai “verzi” brand-uri. Conform perceptiilor participantilor la studiu, printre brand-urile aflate in top se afla nume cunoscute precum The Body Shop, Ikea, Nokia sau Dove.

Conform studiului, consumatorii din toate cele opt tari declara ca intentioneaza sa aloce o suma mai mare de bani pentru brand-urile “verzi” in anul urmator si ca cei mai multi consumatori doresc sa cumpere servicii sau produse de la companii cu politici de dezvoltare sustenabila.

Mai mult, consumatorii se asteapta ca marile companii sa aiba politici de dezvoltare durabila si protejare a mediului, respondentii din toate tarile punand pe primul loc ca importanta reducerea nivelului de substante toxice, iar pe urmatoarele locuri plasand gestionarea responsabila a resurselor de apa, reducerea cantitatilor de materiale folosite in procesul de ambalare si utilizarea de materiale reciclate.

Datele din studiu dovedesc ca dorinta de a proteja mediul poate fi un atribut de brand extrem de relevant si un instrument puternic in slujba brand-urilor.

“Scopul major al acestui studiu este sa informeze atat consumatorii, cat si companiile, de faptul ca preocuparile “green” devin parte a societatii in care traim, ca strategiile de sustenabilitate si responsabilitatea sociala aduc beneficii de ambele parti si mai ales devin un factor diferentiator in obtinerea atasamentului fata de un brand”, considera Dochita Zenoveiov, Managing Director Seed Consultants. Ea apreciaza ca “brand-urile si companiile se pot apropia acum mai mult decat oricand de consumatori prin abordarea unor probleme locale de mediu si a unor preocupari sau interese ale acestora”.

Studiul din 2010 ImagePower® Green Brands este la a cincea editie, cel de anul acesta fiind cel mai mare facut vreodata, cu peste 9000 de persoane intervievate online din 8 tari. El a fost realizat de companiile Cohn & Wolfe, Landor Associates si Penn Schoen Berland, in parteneriat cu consultantii de strategie corporate de mediu, Esty Environmental Partners.

In Romania, a fost lansat de agentia de branding si design Seed Consultants, partener exclusiv Landor. Cei care doresc sa afle mai multe informatii despre ImagePower® Green Brands au la dispozitie adresa de e-mail catalina.vulpe@seed-consultants.ro.