Ce spun clientii


In spatele oricarui brand e povestea antreprenorului care a gasit el cumva o poteca nebatatorita... si a ajuns pe ea pana aici. Iar de aici nu mai stie incotro. Inainte? La stanga? Sau dreapta? Care e calea cea buna?

In spatele fiecarui brand e omul care a avut o idee. Si nu a stat cu mana in san, ci a implemetat-o. Asa cum a stiut. Si nu e gresit. E foarte bine. Toti avem idei. Dar putini ajung sa le implementeze.

E Povestea lui. Initiala... sau de cele mai multe ori, cea adaptata la ceea ce i s-a intamplat bun sau nebun. E povestea lui si noi alegem sa facem parte din ea. E o poveste spusa intr-o limba cu arhaisme. Uneori la un birou frumos. Alteori intr-un birou auster. Inghesuit. Cu un scaun adus din biroul de alaturi. Un birou incalzit. Uneori nu. O poveste spusa intr-o zi de lucru. Dar poate fi si intr-o zi de sarbatoare. Sau o sambata. Ca atunci isi face timp antreprenorul sa aiba grija de brandul lui, adica de povestea lui. Brandingul nu e o prioritate. Pentru ca productia merge. Vanzarile la fel. ii genereaza cash. Are cu ce sa-si plateasca darile, angajatii. Deci brandingul nu arde. Stie ca il ajuta pe viitor. Ca poate are competitorul lui o imagine mai buna. Ca a implementat niste idei pe care le-a avut si el si poate chiar el le-a spus cuiva la o bere. Si uite ca celalalt le-a implementat inaintea lui. Si il doare. Dar n-are timp de branding... Ca mereu e altceva mai important si arzator. Si business-ul merge si asa.

E o poveste plasata in spatiu si timp. Asa invatam geografia Romaniei. Distante. Timp petrecut in masina. Locuri pana la urmatoarea benzinarie. Asta e adevarata harta brandurilor romanesti. Si parca ne aducem aminte de profesorul de geogra care ne scotea la Zamca sa ne arate Obcinile Bucovinei si padurile de fag din jurul Sucevei. Putine lectii experentiale. Dar memorabile.

Ne place fiecare om cu care vorbim pentru ca nici o poveste nu e la fel cu cealalta. Dar toate au ceva in comun. Ne fascineaza. Asta cautam! Fascinatia. Si de asta tratam orice proiect cu cea mai mare atentie. Indiferent cat de mic ar fi. Visam sa prindem toate aceste povesti, candva, la pensie, intr-o culegere de branduri. Si fiecare va avea pagina lui. Pentru ca brandurile sunt despre povesti, emotie. Creeaza nostalgii in timp. Si amintiri frumoase. Si ne bucuram ca am intalnit pana acum sute de povesti si o asteptam si pe a ta in cartea brandurilor frumoase.


Ioana Adina Oancea

Farmacist & estetician, Careless Beauty


Ovidiu Oltean

Speaker & antreprenor

Tinerii antreprenori investesc in rebranding mai usor.


Spunem mai usor pentru ca atunci cand ne-am cunsocut si ne-a solicitat o cotatie, Ovidiu ne-a povestit cu multa pasiune despre simbolurile pe care le incorpora logo-ul lui de la acel moment. Am gasit imediat un limbaj comun si ne-am intalnit in aceasta calatorie frumoasa.

Am cumparat chiar servicii de la Ovidiu pentru ca ne place sa sprijinim astfel de initiative curajoase. Am impuscat doi iepuri deodata: (1) Asa a invatat echipa noastra de la Ovidiu ca orice prezentare trebuie atent pregatita si ca nu exista un speech bun fara o documentare serioasa. Sa nu mai spunem de role-play-uurile pe care le-a croit special pentru noi si la care ne-am si distrat in birourile noastre din Dacia 30, la vremea respectiva. (2) Prin aceasta modalitate am inteles in profunzime ce il reprezinta.

Chiar daca a fost un client atipic pentru noi la momentul respectiv, fiind one-man-show, solopreneur, am imbratisat solicitarea lui pentru ca ne-a placut entuziasmul si pasiunea cu care vorbea despre training, comunicare, workshopuri si despre ceea ce vrea sa construiasca. A rezultat o ruta creativa minimalista care il reprezinta 100%. Am ramas conectati cu Ovidiu si chiar daca noi suntem la Bucuresti, iar el la Cluj, il urmarim pe facebook si ne bucuram pentru orice actiune pe care o intreprinde. Si ne bucura ca facem parte intr-o masura foarte mica din povestea de succes a unui ardelean hotarat si determinat. Si ne cerem scuze ca i-am repetat numele, dar totul este cu si despre Ovidiu Oltean in acest proiect.


Horia Szabo

Marketing Director, COnacul Archia

Generatia milenistilor convinge parintii antreprenori ca prin rebranding se poate face diferenta in turism.


O solicitare pe mail ne-a determinat sa ne urcam in masina la 5 dimineata, sa conducem vreo 470 de kilometri pana la Archia. Cam cat de la Bucuresti la Radauti... peanuts. Era Deva, mai precis. Hunedoara, furnale, peisaj cam griut... ca sa avem cu totii aceeasi imagine. Pentru geografia noastra, de la momentul respectiv, Archia era doar un nume frumos. Nu era o asezare cum am descoperit mai tarziu. Site-ul putea fi imbunatatit, dar parte buna, aveau un nume foarte bun.

A urmat o discutie cu tanarul Horia si mama sa, Virginia Szabo, arhitectul afacerii, dar si cu stalpul familiei, domnul Szabo. Ne-a placut de ei. Povestea delicioasa a stat la baza intelegerii nevoii. Voiau dezvoltarea unui website contemporan. Nu voiau in ruptul capului sa schimbe logo-ul. Era doar dezvoltat la initiativa doamnei Szabo cu un designer. Si ce e creat de tine, e cel mai frumos, cel mai destept, cel mai cel.

Partea buna e ca am ajuns in momentul in care le-a fost greu sa aleaga dintre cele trei rute propuse. Pot confirma si ei. Tinem minte si acum... prezentarea a avut loc la Bucuresti, la birourile noastre din Baneasa, de la momentul respectiv. Au fost toti trei antreprenorii: parintii si fiul. Au venit cu emotie si au plecat cu incredere. Mama a fost decisa de la inceput. Si ca o femeie iscusita, cu argumente, a ajutat la luarea deciziei. Am avut si sincope. Nu le-a placut textul. Am fost nevoiti sa schimbam copywriterul. Am facut-o. Acest proiect a marcat si un lucru nou pentru echipa noastra. L-am cooptat pe Vali pentru programarea site-ului, care ulterior ne-a devenit si coleg. De la acest proiect ne-am dezvoltat divizia de online. Iar conacularchia.ro este primul nostru website facut inhouse.


Flavia Dumitru

Brand Manager, Dalberry

Un startup are nevoie mai mare de branding decat un brand deja consacrat.


De ce? Pentru ca intra in competitie si are nevoie sa proiecteze incredere, atentie la detalii, mai mult ca orice alt brand. Pentru ca nu are experienta precum brandurile deja existente, deci trebuie sa contracareze cu ceva.... Imagine e cea mai la indemana. Proeicteaza despre tine un antreprenor care este atent la toate aspectele business-ului. Insa e costisitor. Daca ne plac oamenii din spate, intotdeauna gasesti o solutie. Totul e sa vrei. Avem o metoda gandita special pentru astfel de proiecte. Nu putem dezvolta foarte multe proiecte de aceasta natura, insa cele inovative, ne atrag. Asa a fost si cu proeictul Andei Constatinescu. Ne-a convins. Proiectul a decurs ca in timeline. Acum Anda e pe o insula dupa ce si-a vandut partea din Dalberry. Ce nume frumos le-am propus, nu? Si ne bucuram ca am fost si noi putin parte din povestea ei de succes. O asteptam pentru viitoarea poveste. Noi tot aici suntem ;) si facem tot branding. Ei, bine, am mai adaugat si ceva neuromarketing, dar tot brandingul e prima noastra dragoste.


Andu Hanea

Marketing Director, Andu

Marketingul e al generatiei tinere. Productia si HR-ul e in curtea parintilor.


Eram in sediul de langa Cismigiu cand ne-a vizitat pentru prima data clientul din Sibiu. Vorbea putin, dar hotarat. El era tanarul. Trebuia sa convingem si parintii ca e nevoie de rebranding. Intr-o industrie ca cea a lor – produse din bumbac – unde te bati pe de o parte cu branduri ca Nike si Adidas, pe de alta parte cu produse turcesti sau chinezarii. Cum rezolvi? Valea Oltului si tiristii au devenit colegutzii nostri. Au urmat etapele firesti ale proiectului si apoi examenul final prezentarea rutelor creative. Mama si fiul erau happy. Tatal - pocker-face... transformat intro privire apriga de vultur. Si nu intelegeam. Pana la prima articulare a domnului Hodea Senior: „Mi-e ciuda!”. Am inteles abia cand ne-a explicat ca de cand are business-ul a desenat si redesenat cuvantul Andu, adica numele brandului, in fel si chip; dar ce am reusit sa facem noi in doau saptamani, a depasit orice imaginatie. I-am explicat ca e „normal stuff” pentru designerii nostri. Si ca nu trebuie sa fii genial, ci doar sa interpretezi niste date si sa transformi ideile anterprenorului in vizual. Apoi a urmat implementarea. Ne bucuram tare de elefantelul andu. Treningurile primite cadou le purtam si azi, la mai bine de 6 ani de la inceperea proiectului.

Apoi la fiecare vizita a lor la Bucuresti sau a noastra la Sibiu ne sunam si ne povestim. Si e frumos cand vezi un brand in evolutie. E ca o familie cu membri plecati pe-afara care se vad la evenimente de familie si-si povestesc atunci, intr-o singura noapte toata viata lor. De la o echipa de aproximativ 20 de oameni, azi Andu a ajuns la peste 100 si un magazi in Mall-ul din Sunplaza Bucuresti. Comandam tricouri de la ei de atunci. Daca ne vedeti cu tricouri albe sau negre inscriptionate cu Einstein, sa stiti ca sutn tricouri Andu. Cu Andu am castigat si un premiu international in SUA. Anul trecut, tricourile Andu au ajuns si la clientii nostri Megagen din Coreea. Da, de Sud :). Ca la Nord se da pe sub mana inca.


Patisseries Gourmandes


Ana Bazga
National Manager

Cand am hotarit sa fac un brand Patisseries Gourmandes pentru Romania, nu mi-a fost foarte clar de unde sa incep si cu cine sa lucrez, asa ca m-am intalnit cu zeci de agentii pana am ajuns la Dochita – i-am gasit pe INOVEO pe Google si mi-a placut portofoliul lor. Eram deja obisnuita cu tiparul clasic al intalnirii cu agentia si am fost placut surprinsa de schimbare – o abordare umana, o discutie axata pe intelegerea proiectului si nu pe semnarea contractului - a fost prima intalnire la care a fost vorba despre brand, despre procesul din spate, despre o metoda. Am ales sa lucram impreuna pentru ca am simtit ca aici, la INOVEO, brandul meu nu va fi un logo colorat ci va fi o poveste bine gandita. Si am avut dreptate.

Procesul de creatie a fost unul foarte interesant in care am fost implicata cu update-uri saptamanale si am vazut, impreuna cu echipa, cum brandul se contura in fata noastra. E ceva aproape magic, cand te gandesti ca am ajuns in agentie cu un brief scurt si necuprinzator si de acolo lucrurile au evoluat si au prins contur in ceea ce e POFTIS acum – un brand de snacking fresh si jucaus, care isi pastreaza insa esenta frantuzeasca.

De atunci au trecut aproape 2 ani in care am continuat sa lucram impreuna – atat pentru POFTIS cat si pentru proiecte adiacente ale companiei. Unele sunt simple si se intampla repede, altele iau mai mult timp si mai multe sesiuni de feedback dar un lucru e constant : e mereu o discutie cu feedback constructiv si o buna colaborare intre noi.

Pe piata super competitiva de astazi brandul este esential in toate domeniile de activitate, iar la INOVEO veti gasi un proces structurat prin care sa va spuneti povestea si o echipa talentata care sa o puna in imagini, gata de vandut clientilor vostri.


Megagen Romania


Claudiu Chiru
CEO

In urma discutiilor cu actionarii companiei Megagen , era clar ca aveam nevoie de o schimbare a modului in care comunicam si a modului in care priveam si ne raportam la industria in care activam. Am hotarat sa facem un pas indraznet, devenind prima companie din Romania, in domeniul implanturilor dentare, care a demarat o campanie de educare pentru pacienti, avandu-i parteneri pe medicii stomatologi.

Obiectivul nostru este sa trezim in mintea pacientului nevoia de informatii si constientizarea necesitatii imbunatatirii sanatatii orale. Pentru aceasta este nevoie ca pacientul sa se adreseze medicului stomatolog!

Usor de spus, dar destul de dificil sa transformam aceste idei in realitate, aveam de-a face cu doua linii de comunicare – cea a mediului medical unde lucrurile sunt clare si riguroase si cea a beneficiarului produselor si a actului medical – pacientul.

Aici a aparut in scena INOVEO...

Dupa primele discutii era clar ca provocarea era pe masura profesionalismului echipei Inoveo. Au urmat discutii, focus grup-uri cu pacienti si medici, workshop-uri interne, sedinte de training, toate pentru a ne da seama de complexitatea mesajului ce va fi transmis in interiorul si in exteriorul companiei Megagen.

Initial au fost doua rute creative, in alegere variantei finale a cantarit felul in care trebuie abordata comunicarea medicala iar aici ma refer la claritate si obiectivitate. Aceasta ruta, la randul ei a fost impartita in doua linii de comunicare, una pentru personalul medical iar cea de-a doua pentru pacienti.

Datorita claritatii mesajului INOVEO, decizia a fost luata rapid, solutiile primite au fost conform briefului si am trecut la etapele urmatoare. A fost realizat spotul cu o echipa profesionista de filmare, la recomandarea INOVEO iar rezultatul se poate vedea in calitatea spotului TV.

Rezultatul final a fost pe masura asteptarilor iar actiunea a fost primita foarte bine de catre medicii stomatologi si de catre pacienti!

Suntem constienti si recunoscatori ca lucrul cu INOVEO, ca si agentie de branding, a adus plus valoare companiei Megagen si consideram ca in procesul de dezvoltare al fiecarei companii, este vital sa iti alegi parteneri de incredere, pentru a obtine rezultatele pe care ti le doresti!

Daca INOVEO nu ar fi in aceeasi incapere cu mine, as zice doar atat – partener de incredere!


Abylo


Dan Pascu
CEO

Echipa INOVEO mi-a captat atenția la un seminar BVB, de Branding si Identitate de brand. De fapt m-am dus special pentru a-i întâlni, deși ei nu știau asta.

Din felul cum au abordat subiectele in acest seminar mi-am dat seama ca nu este o echipa care sta intr-un singur om, fiecare membru avea o arie pe care o acoperea foarte bine. Am înțeles atunci ca dezvoltarea unui brand este un proces complex, nicidecum lăsat la voia inspirației de moment, si ca echipa INOVEO abordează acest proces intr-un mod clar si structurat.

Mi-am dorit sa-i cunosc mai bine (ceea ce am si făcut) si am ajuns sa lucram împreuna la Brand-ingul unui fresh start-up (Abylo) din grupul de firme pe care îl reprezint. Cred ca e greu ca soluțiile prezentate sa mulțumească pe toata lumea încă de la început, însă am fost impresionat de flexibilitatea/adaptabilitatea echipei INOVEO in a găsi soluții de fiecare data când am strâmbat un pic din nas. In final am ajuns la un rezultat excelent si cred ca au reușit sa surprindă perfect ADN-ul Abylo, de ce exista si care este misiunea lui.

Ce recomand altor parteneri este ca in Branding si Identitate de brand sa nu reinventeze roata si sa aștepte un momentul de inspirație (cum se zice: sa stăm pe marginea unui lac de munte si sa ascultam muzica baroca, așteptând sa ne lovească ideea), ci sa le considere ca un proces complex pe care merita sa îl parcurgi alături de o echipa de profesioniști, ca INOVEO.


Bel Punto


Mariana Georgescu
ADMINISTRATOR

Intalnirea cu INOVEO a fost pentru mine primul pas spre ceea ce inseamna sa lucrezi cu profesionistii de top de care simteam ca aveam nevoie. Aflasem de ei de la alti clienti de-ai lor. Asa cum iti doresti ce-i mai bun pentru copilul pe care-l cresti, asa mi-am dorit si eu sa lucrez cu cei mai buni pentru brandul meu.

Pe parcursul proiectului am avut ocazia sa-mi vad propria echipa lucrand in workshopul propus de INOVEO, si am constatat cat de mult isi doresc oamenii sa faca parte din aceasta poveste si sa-si aduca aportul la creatie. Apoi cand ni s-au prezentat rezultatele, ne-am regasit total in identitate.

In plus, pentru mine personal, a fost si un ajutor esential in procesul de clarificare a directiei in care doream sa ma indrept cu firma. Inca imi revin fraze din anumite discutii purtate cu Dochita, care ma ajuta sa discern mai bine in luarea unor decizii – de exemplu, cand ma uit la o schita, ma gandesc daca am produce acel produs, este produsul pe masura imaginii pe care o avem? Este in linie cu asteptarile clientilor?

Rezultatul a fost mult peste ce speram, tot ce ar fi trebuit sa explic in mii de cuvinte, si-a gasit expresia in imaginea construita de INOVEO, intr-un fel atat de armonios cu numele de brand si mai ales intr-un fel in care tot ce ‘’roteam’’ in mecanismul din capul meu a fost descifrat aproape telepatic si asezat coerent pe un fagas care sa faca lucrurile sa functioneze.

Materialele primite au fost exact asa cum am discutat de la inceput. Mai mult, am primit ajutor si ulterior pentru alte provocari in care am avut nevoie de ei, desigur, cu aceeasi inspiratie de profesionalisti.

Sunt mandra ca am lucrat brandul BEL PUNTO cu INOVEO si ii recomand din toata inima!


Imacoolat


Florin Tat
CEO & Founder

Cu Dochita m-am cunoscut cu multi ani in urma, am fost colegi in cadrul unui program EMBA. Stiam ca detine competenta in zona de branding. Astfel, atunci cand a aparut nevoia unei consultante de brand, am cautat sa vedem ce proiecte a facut intre timp si am decis ca INOVEO a fost prima optiune pentru noi.

Ne-am intalnit, am spus ce anume ne-am dori pentru business-ul nostru din punct de vedere al brandului si am agreat impreuna cu echipa INOVEO pasii (etapele formalizate) pe care ii vom urma in derularea proiectului.

Proiectul a fost si tehnic si creativ. Am participat la un workshop, apoi ni s-au pus la dispozitie mai multe rute creative din care am ales-o pe cea care se potrivea cel mai bine pentru profilul afacerii noastre. All in all, ceea ce s-a livrat a fost chiar peste asteptarile noastre. Oricine are nevoie de branding ar trebui sa apeleze la ei cu incredere!

Daca INOVEO nu ar fi in aceeasi incapere cu mine, as zice despre ei: oameni faini, profesionisti, e o placere sa lucrezi cu ei! :)


Kooperativa


Vlad Dulea
Fondator

Cand am apelat prima oara la Dochita pentru crearea unui brand pentru Kooperativa, nu stiam exact ce ne dorim. Aici a contat enorm experienta si capacitatea ei de a scoate de la noi ideile în jurul carora echipa INOVEO sa poata construi brandul. Cand am vazut primele schite am stiut de la bun inceput ca suntem exact pe directia care trebuie.

Cativa ani mai tarziu ne-am repozitionat pe piata si am apelat din nou la INOVEO, de data aceasta pentru rebranding. Echipa a inteles si intuit perfect noua directie.

Am gasit in oamenii de la INOVEO o echipa sudata, deschisa la propuneri si idei si extrem de comunicativa. A fost, din nou, o reala placere sa lucram cu acestia. Multumim Dochita, Lia, Diana si ceilalti din echipa cu care n-am apucat sa ne vedem, dar despre care stim ca ati pus la fel de mult suflet in acest proiect.


Raiman


Albert Capatina
General Manager

Raiman este al doilea proiect pe care l-am dezvoltat cu echipa INOVEO.

Procesul de branding a decurs conform planului, am fost in contact pe tot parcursul proiectului. Am avut incredere inca de la bun inceput ca vom primi niste solutii foarte bune. Mentionez si cateva diferente pe care le-am avut intre ceea ce au promis si ceea ce au livrat… in sensul ca ne-au oferit o serie de elemente grafice in plus. Ei sunt si prima noastra alegere pentru proiectele viitoare. Si ii vom recomanda tuturor prietenilor.

Daca INOVEO n-ar fi in incapere, am zice despre ei – BRILIANT. Atat.


Progresiv


Romina Ardelean
Coordinating Editor

Colaborarea dintre Progresiv si Inoveo a fost a match made in heaven si spun asta gandindu-ma la cat de important este sa existe acea chimie intre tine si colaboratorii tai, care face ca 50% din proiect sa fie deja parcurs dupa primele discutii.

Am cunoscut-o pe Dochita la un pranz, fara nicio agenda in minte, intr-un moment in care compania nu avea niciun plan de rebranding, desi erau constientizate mai multe nevoi in aceasta zona. Pentru cei care nu stiu, Progresiv este prima si cea mai importantă publicatie business-to-business din Romania, cu un portofoliu vast de conferinte, ce se adreseaza industriei de retail si FMCG. Dar dincolo de expertiza in zona de publishing si evenimente, Progresiv este platforma care a ajutat la cresterea industriei, la crearea unei comunitati a profesionistilor ei. Iar echipa Inoveo a inteles imediat toate aceste fatete ale brandului Progresiv. Primul proiect realizat impreuna – rebrandigul celui mai mare eveniment anual al industriei locale, Conferinta Progresiv – a adus o schimbare radicala nu doar la nivel de branding, de imagine, ci si de crestere strategica a conceptului. Sunt 3 ani de atunci si tot atatea proiecte realizate impreuna, toate incheiate cu succes. Cel mai recent, brandingul competitiei Progresiv Awards, a fost poate cel mai interesant pentru ca a presupus o constructie de la zero, cu o presiune mare pe timp, iar impactul a fost – din nou – foarte mare. De fapt, ce vreau sa spun este ca daca sunteti in cautare de un partener de incredere, cu care sa vorbiti aceeasi limba, atent la detalii, la valorile companiei, care sa actioneze cu buna credinta si sa va sfatuiasca ce trebuie sa faceti chiar cu riscul de a nu fi – uneori – pe placul vostru ce auziti, Inoveo it’s the one.


Metamob


Istvan Hutton
Co Owner

Am ales sa lucram cu Inoveo deoarece a avut cea mai convingatoare metodologie de lucru, si anume, ca inaintea crearii noului Logo a pus accent si pe valorile brandului, pe cercetarea atat interioara “in house”, cat si in cadrul clientilor. In concluzie, ne-a convins metodologia lor de lucru, iar procesul in sine a durat o luna jumatate.

Noua identitate vizuala ne reprezinta, arata ceea ce suntem si vrem sa fim, cei de la Inoveo au reusit sa se muleze dupa valorile si viziunile noastre abordand tematica mai in profunzime. Avem feed-back-uri foarte pozitive, noua identitate vizuala este pe placul angajatilor, clientilor si partenerilor nostri. Suntem la inceput de drum in ceea ce priveste rebrandingul, dar se pare ca ne ajuta mult in crearea unei imagini mai relevante in ochii clientilor nostri, dar totodata ajuta si la extinderea activitatii de export, penetrarea pe pietele externe unde clientii sunt mai atenti si la detalii ale identitatii vizuale. Inoveo este un partener ideal pentru acele companii care vor o abordare mai strategica a brandingului, nu vor doar un Logo, nu vor doar o haina, vor sa stie de ce se poarta acea haina si cum anume poate le reflecte valorile interioare. Recomandam pentru antreprenori cu mari asteptari pentru rebrandingul lor, care vor sa treaca la un alt nivel al afacerilor.


Final Distribution


Dan Mircescu
General Manager

Colaborarea cu Inoveo a inceput la sfarsitul anului 2009, cand am ales sa facem un parteneriat cu o echipa entuziasta si pasionata, indragostita de marketing, careia nu ii este teama sa creeze branduri indraznete.

Am decis atunci ca este momentul pentru un refresh al brandului nostru de companie, Final Distribution. Inoveo au fost cei care ne-au redefinit identitatea si designul de brand. Colaborarea a fost una pozitivă pentru direcția companiei noastre, iar serviciile livrate de catre Inoveo au fost excelente. Parteneriatul s-a extins apoi si pentru brand-ul de produs, iar Novatik este rezultatul completarii portofoliului companiei noastre cu un sistem performant de invelitori pentru acoperis fabricat 100% in Romania. Echipa Inoveo a stiut cum sa creeze identitatea de brand, astfel incat produsul nostru sa rezoneze cu piata tinta. Recomandăm cu caldura Inoveo pentru ca isi desfasoara activitatea cu integritate si profesionalism. Ei au stiut cum sa extragă informația de la noi și au transpus-o in avantaje competitive pentru brandurile noastre, fapt ce ne-a diferentiat de competitori. Multumim INOVEO, multumim Dochita!


Guilty Pleasure


Roro Stirbu
Artizan Ciocolatier

Imaginati-va inceputul: o intreaga echipa de patru profesionsti ascultand in patru intalniri lungi tot ce poate povesti un potential client, in cazul acesta fiind noi, cei de la Guilty Pleasure – love made chocolate.

Intotdeauna m-am intrebat ce resort interior fantastic au acesti oameni sa aiba atata rabdare sa asculte, si mai apoi, prin joc, relaxare, cuvinte apropiate de suflet si de nevoia noastra, sa ajungem la ceea ce ne va fi drag, dar va fi si pasiune pentru brandul nostru. Recunosc acum ca aceasta stare creata in noi prin nenumaratele intrebari ale noastre care au gasit raspunsuri real creative, au facut sa dorim sa continuam cu Inoveo in detrimental altor doua companii de care eram curtati deja. Am fost foarte apropiati de momentele cand fiecare nuanta de culoare, linie oricat de subtire sau un font de litere, era sustinut de oamenii din echipa cu ardoare profesionala, dar mai ales cu imaginatie si inovativitate. La toate intalnirile de dupa aceea am fost fascinati de resursa interioara si nevazuta a creatiei la echipa Dochitei. Asa cum visele si planurile iau fiinta din aproape in aproape, am simtit ca avem un rol si un rost pentru Brandul creat de ei, tot asa credem ca un pic din fiinta fiecaruia din echipa Inoveo il avem si noi in tot ce au facut cu imensa dedicare Dochita si toti cei din echipa.


Delivada


Viorel Catana
Sef Unitate

Brandul constituie elementul cheie in procesul de dezvoltare al unei companii. Website-ul este interfata si oglinda virtuala a ceea ce reprezinta business-ul propriu.

Alegerea unor colaboratori pentru realizarea si dezvoltarea in timp a acestora este un pas foarte important. Alegerea echipei condusa de Dochita Z. a fost pentru noi o experienta foarte placuta. Acesti oameni ne-au completat acolo unde competentele noastre s-au oprit. Ne-au surprins continuu cu spiritul lor inovator, creativ, dinamic, mereu actual. Am avut incredere in abordarea lor in sensul ca ne-au implicat in procesul de constructie a brandului, am avut incredere in strategia propusa, in viziunea si in expertiza lor. Rezultatul acestei colaborari: un brand romanesc, construit de romani pentru romani care poate fi gasit la nivel national in retelele de hipermaketuri Cora, Carrefour, Auchan si Kaufland. Multumim intregii echipe pentru ca ati pus in imagini si cuvinte viziunea, pasiunea si munca noastra de zi cu zi de la Precistanu, Vrancea!


Wellington


Alina Grozescu
CEO

Am inceput proiectul cu Dochita crezand ca avem nevoie de rebranding si am descoperit impreuna ca era, de fapt, necesara lansarea unui brand nou. Unul care sa simtim ca reprezinta, in totalitate, directiile noastre de dezvoltare.

Adica trebuia pornit de la zero. O identitate noua, cu o imagine fresh calibrata astfel incat sa ne ajute in cresterea cifrei de afaceri intr-un mod coerent. Si s-a intamplat mai repede si mai frumos decat anticipam. De la denumire, la logo si apoi la intreaga identitate vizuala, lucrurile au prins tot mai mult contur si s-au cristalizat exact asa cum ne doream. La nici un an de la lansare, Wellington face deja parte din cultura noastra, ca si cum ar fi fost acolo dintotdeauna. Si asta pentru ca metoda pe care ei o folosesc este atat de puternica, incat toata echipa Wellington se regaseste in acest nou brand creat de ei. Materialele sunt foarte puternice. Wellington este azi o atitudine de viata sanatoasa pe care o simtim, o respiram si o insuflam clientilor. Este o realizare pe care sunt sigura ca numai cu ei puteam sa o ating.


Electroalfa


Manuela Gheorghiu
Brand Manager & PR

Deși a fost prima colaborare cu Inoveo, pe un proiect destul de complex, am găsit o echipa disponibilă, profesionistă, flexibilă la cerințele noastre și atentă la identitatea organizației.

Comunicarea eficientă pe fiecare etapă a proiectului și rezolvarea celor mai mici detalii a dus la succesul proiectului. Noul web-site Electroalfa prezintă într-un mod mult complet produsele și serviciile noastre, oferindu-le utilizatorilor modalități interactive și dinamice de interacțiune. Vizual proiectul pune accent pe oameni, tehnologiile folosite și utilizarea noului sistem de management. Nu este doar o schimbare de elemente vizuale, ci și o bună reflectare a noilor obiective de business.