In spatele oricarui brand e povestea antreprenorului care a gasit el cumva o poteca nebatatorita... si a ajuns pe ea pana aici. Iar de aici nu mai stie incotro. Inainte? La stanga? Sau dreapta? Care e calea cea buna?

In spatele fiecarui brand e omul care a avut o idee. Si nu a stat cu mana in san, ci a implemetat-o. Asa cum a stiut. Si nu e gresit. E foarte bine. Toti avem idei. Dar putini ajung sa le implementeze.

E Povestea lui. Initiala... sau de cele mai multe ori, cea adaptata la ceea ce i s-a intamplat bun sau nebun. E povestea lui si noi alegem sa facem parte din ea. E o poveste spusa intr-o limba cu arhaisme. Uneori la un birou frumos. Alteori intr-un birou auster. Inghesuit. Cu un scaun adus din biroul de alaturi. Un birou incalzit. Uneori nu. O poveste spusa intr-o zi de lucru. Dar poate fi si intr-o zi de sarbatoare. Sau o sambata. Ca atunci isi face timp antreprenorul sa aiba grija de brandul lui, adica de povestea lui. Brandingul nu e o prioritate. Pentru ca productia merge. Vanzarile la fel. ii genereaza cash. Are cu ce sa-si plateasca darile, angajatii. Deci brandingul nu arde. Stie ca il ajuta pe viitor. Ca poate are competitorul lui o imagine mai buna. Ca a implementat niste idei pe care le-a avut si el si poate chiar el le-a spus cuiva la o bere. Si uite ca celalalt le-a implementat inaintea lui. Si il doare. Dar n-are timp de branding... Ca mereu e altceva mai important si arzator. Si business-ul merge si asa.

E o poveste plasata in spatiu si timp. Asa invatam geografia Romaniei. Distante. Timp petrecut in masina. Locuri pana la urmatoarea benzinarie. Asta e adevarata harta brandurilor romanesti. Si parca ne aducem aminte de profesorul de geogra care ne scotea la Zamca sa ne arate Obcinile Bucovinei si padurile de fag din jurul Sucevei. Putine lectii experentiale. Dar memorabile.

Ne place fiecare om cu care vorbim pentru ca nici o poveste nu e la fel cu cealalta. Dar toate au ceva in comun. Ne fascineaza. Asta cautam! Fascinatia. Si de asta tratam orice proiect cu cea mai mare atentie. Indiferent cat de mic ar fi. Visam sa prindem toate aceste povesti, candva, la pensie, intr-o culegere de branduri. Si fiecare va avea pagina lui. Pentru ca brandurile sunt despre povesti, emotie. Creeaza nostalgii in timp. Si amintiri frumoase. Si ne bucuram ca am intalnit pana acum sute de povesti si o asteptam si pe a ta in cartea brandurilor frumoase.

Homebakers by GrainTrip

Homebakers

Valentina Ion

Breadmaniac

Am inceput colaborarea cu INOVEO in toiul lockdown-ului COVID-19 din primavara lui 2020

Nimet

Nimet

Samy Numan

Managing Director And Founder

Experienta cu INOVEO si in special cu Dochita ne-a marcat intr-un mod foarte pozitiv.

Nobeltek

Nobeltek

Daniela Bizgan

Co-Founder

Am inceput colaborarea cu INOVEO in mai 2019, cand eram in cautarea unei echipe profesioniste

Clinica Promed

Clinica Promed

Bogdan Rotaru

Founder

Inca din faza de pregatire a proiectului am pornit la drum cu un gand: daca vrei sa te faci vizibil,

TOFF Dominium

TOFF Dominium

Corina Stanciu

Director Dezvoltare

Profesionalismul alaturi de creativitate si pasiune sunt cruciale. Am gasit in INOVEO un partener valoros

FORTBRIDGE

FORTBRIDGE

Bogdan Tiron

Co-Founder

Intotdeauna o companie isi vinde serviciile atunci cand intruneste un raport calitate-pret desavarsit.

No44

No44

Daniela Manea

Founder

Cand Dochita m-a rugat sa scriu 2 randuri pentru acest testimonial, a fost pentru prima data cand

Sertus

Sertus

Dina Pislaru

Director de marketing

Impreuna cu familia mea, am cunoscut-o pe Dochita in 2017, cand noi, unii din cei mai mari

DJSUPERSTORE

DJSUPERSTORE

Robert Graur

Founder & CEO

Am citit foarte mult despre branding si m-am super documentat inainte sa aleg pe cineva

I’M LEGAL

I'M LEGAL

Iuliana Mihalciuc

Founding lawyer

Pentru mine INOVEO a aparut providential in momentul in care cautam, fara sa stiu foarte bine

Innoship

Innoship

Daniel Nicolae

Co-founder & Managing Partner

O sa para amuzant, insa am reusit sa apreciez nevoia de branding la a 3-a companie creata.

Patisseries Gourmandes

Poftis

Ana Bazga

National Manager

Cand am hotarit sa fac un brand Patisseries Gourmandes pentru Romania, nu mi-a fost foarte clar

Bikevertising

Bikevertising

Eduard Petrescu

Administrator

Eram in cautarea unei agentii de branding care sa ne ajute sa creionam un produs nou

Sorste

Sorste

Sorina Bucuras

Administrator

Noi lucram cu companii de talie mondiala care ne-au ales pe noi pentru ca suntem buni

Austral

Austral

Monica Dona

Coordonator Marketing

I-am revazut pe cei de la INOVEO in pitchul aniversar Austral. Am lucrat cu ei anterior

Megagen Romania

Megagen Romania

Claudiu Chiru

Director Executiv

In urma discutiilor cu actionarii companiei Megagen, era clar ca aveam nevoie

First Bank

First Bank

Loredana Antohi

SR. Advertising Coordinator

Recunosc ca inainte de a incepe proiectul de Rebranding, nu stiam cine este Dochita Zenoveiov

Abylo

Abylo

Dan Pascu

CEO

Echipa INOVEO mi-a captat atenția la un seminar BVB, de Branding si Identitate de brand.

Deco Architects

Deco Architects

George Cristescu

Arhitect Senior

Primul nostru contact cu INOVEO a fost in 2016, atunci cand am inceput o campanie de rebranding

Bel Punto

Bel Punto

Mariana Georgescu

Administrator

Intalnirea cu INOVEO a fost pentru mine primul pas spre ceea ce inseamna sa lucrezi cu profesionistii

Imacoolat

Imacoolat

Florin Tat

CEO & Founder

Cu Dochita m-am cunoscut cu multi ani in urma, am fost colegi in cadrul unui program EMBA.

Kooperativa

Kooperativa

Vlad Dulea

Fondator

Cand am apelat prima oara la Dochita pentru crearea unui brand pentru Kooperativa, nu stiam

Electroalfa

Electroalfa

Manuela Gheorghiu

Brand Manager & PR

Desi a fost prima colaborare cu INOVEO, pe un proiect destul de complex, am gasit o echipa disponibila

Raiman

Raiman

Albert Capatina

General Manager

Raiman este al doilea proiect pe care l-am dezvoltat cu echipa INOVEO.

Progresiv

Progresiv

Romina Ardelean

Coordinating Editor

Colaborarea dintre Progresiv si INOVEO a fost a match made in heaven si spun asta gandindu-ma

Metamob

Metamob

Istvan Hutton

Co-Owner

Am ales sa lucram cu INOVEO deoarece a avut cea mai convingatoare metodologie de lucru

Final Distribution

Final Distribution

Dan Mircescu

General Manager

Colaborarea cu INOVEO a inceput la sfarsitul anului 2009, cand am ales sa facem un parteneriat

Guilty Pleasure

Guilty Pleasure

Roro Stirbu

Artizan Ciocolatier

Imaginati-va inceputul: o intreaga echipa de patru profesionsti ascultand in patru intalniri lungi

Delivada

Delivada

Viorel Catana

Sef Unitate

Brandul constituie elementul cheie in procesul de dezvoltare al unei companii.

Wellington

Wellington

Alina Grozescu

CEO

Am inceput proiectul cu Dochita crezand ca avem nevoie de rebranding si am descoperit impreuna ca era

Careless Beauty

Careless Beauty

Ioana Adina Oancea

Farmacist & estetician

Ovidiu Oltean

Ovidiu Oltean

Ovidiu Oltean

Speaker & entrepreneur

Tinerii antreprenori investesc in rebranding mai usor.

Conacul Archia

Conacul Archia

Horia Szabo

Marketing Director

Generatia milenistilor convinge parintii antreprenori ca prin rebranding se poate face diferenta in turism

Dalberry

Dalberry

Flavia Dumitru

Brand Manager

Un startup are nevoie mai mare de branding decat un brand deja consacrat.

Andu

Andu

Andu Hanea

Marketing Director

Marketingul e al generatiei tinere. Productia si HR-ul e in curtea parintilor.

Enzo Margi

Enzo Margi

Andrei Marginean

Fondator