De ce am nevoie de metodologie?

Am cerut o oferta de pret, iar persoana de la celalalt fir al telefonului imi spune ca imi va pregati o metodologie.

Ce e metodologia asta?

De ce am nevoie de ea cand eu vreau sa stiu doar pretul?

Metodologia cuprinde si oferta de pret, insa mai mult decat atat ea este descrierea in detaliu a procesului de branding. Aceasta cuprinde etape, activitati, timing si buget. Ea este presarata de case study-uri care nu pot fi trimise pe email de cele mai multe ori.

De ce nu e suficienta oferta de pret? Oferta de pret este ultimul slide al unei prezentari de metodologie si sumarizeaza etapele, timingul si bugetul. Daca treci prin detaliile fiecarei etape (adica activitatile), intelegi de ce dureaza atat si de ce costa atat. Diferentele de la un client la altul, de la o nevoie la alta sunt semnificative. Exemplu de diferente pentru o etapa.

Analiza si audit:
– interviuri interne 2 sau 15?
– interviuri externe 5 sau 30?
– audit al materialelor existente B2B sau B2C sau si B2B si B2C
– audit vizual offline 3 sau 10 competitori?
– audit online 3 sau 10 competitori?
– audit comunicare 3 sau 10 competitori?
– audit naming 3 sau 10 competitori?
– audit consumator calitativ? local? regional? national?
– audit consumator cantitativ? local? regional? national?
– audit merchandising 1 sau 5 magazine?
– audit merchandising 1 sau 3 retele magazin?
– audit ambiental pentru birou? magazine?

Un alt aspect, nu trimitem metodologia pe mail. De ce? Pentru ca ea trebuie explicata, nu citita. Daca vrei sa o primesti pe email, o vom face, dar numai dupa intalnire. Sa nu crezi ca nu avem ce face timpul. Chiar ducem lipsa de el, dar e important sa prezentam fizic. Daca nu esti deschis sa aloci timp, inseamna ca nu apreciezi metoda noastra si asta inseamna ca nu ne vom intalni pe proiect de aceasta data.

Daca apreciezi insa intalnirea cu noi, da-ne acum un email la hello@inoveo.ro pentru a stabili o intalnire.