Marius Chiriac a scris

Animatii JS legate de mouse

Animatiile dintr-un website pot transforma un layout simplu si plictisitor intr-unul dinamic si interesant ce va persista in mintea vizitatorului pentru multa vreme dupa ce a terminat umblat pe site-ul tau. O animatie populara este […]

Read More…

Marius Chiriac a scris

Diversele moduri de a introduce CSS in website

CSS poate fi folosit in multe moduri intr-un website: inline (scris direct in fisierul sursa php sau html), extern (se creeaza un fisier extern separat), intern (scrierea codului in sectiunea de <head>), sau prin alte […]

Read More…

Marius Chiriac te roaga

Scrie cod curat

Scrierea de cod curat este una in cele mai valoroase atribute a oricarui programator. Este diferenta dintre un programator bun si unul excelent. Codul curat este un cod usor de citit, usor de modificat, usor […]

Read More…

Marius Chiriac a scris

Web Design Trends: Glassmorphism

Trendurile in UI se schimba des. Unele rezista in timp altele sunt uitate foarte rapid. Am vorbit in alt articol despre Neumorphism care, desi inca este folosit ocazional, nu a devenit foarte popular in randul […]

Read More…

Marius Chiriac a scris

Website-uri de tipul one-page

Website-urile care au un design de tipul o singura pagina (one-page) sunt perfecte pentru brand-urile personale, produse specifice, startup-uri, portofolii sau freelanceri. Sunt usor de creat si pot fi gazuite pe servere mici care nu […]

Read More…

Marius Chiriac a scris

Lazy loading nativ pentru imaginile din website

“Lazy loading” este un mod de incarcare a imaginilor intr-un website care ajuta cu viteza a unei pagini web prin decalarea incarcarii pozelor pana cand acestea intra in zona vizibila a ferestrei la scroll. Acest […]

Read More…

Marius Chiriac a scris

Ce este si cum sa folosesti HSTS

HTTP Stric Transport Security sau pe scurt HSTS este o metoda prin care un site ce foloseste HTTPS sa fie fortat sa foloseasca conexiuni securizate. Este un best practice pentru website-urile wordpress (si orice alt […]

Read More…

Dochita Zenoveiov a scris

Rebranding Conacul Archia

Generatia milenistilor convinge parintii antreprenori ca prin rebranding se poate face diferenta in turism. O solicitare pe mail ne-a determinat sa ne urcam in masina la 5 dimineata, sa conducem vreo 470 de kilometri pana […]

Read More…

Dochita Zenoveiov a scris

Brandingul Mallurilor

Mallul este, practic, interpretarea occidentala si contemporana a ceea ce era odinioara – si mai este in multe orase – targul sau talciocul, in cultura micilor orase romanesti, adica acel eveniment saptamanal, intr-o zi specifica, […]

Read More…

Marius Chiriac a scris

Date structurate pentru SEO

Datele structurate sunt o metoda de a descrie site-ul tau pentru un motor de cautare precum Google Search. Il poti folosi pentru carti, filme, produse dintr-un magazin si multe alte categorii. Pentru acest lucru a […]

Read More…

Matei Hagiescu a scris

Shortcode-uri si cum ne fac codul mai scurt

Manipuland de multe ori blocuri mari de cod, o modalitate simpla de a evita greselile repetand codul de mai multe ori este folosirea unui shortcode. Un shortcode WordPress este o bucatica de cod dinamica si […]

Read More…

Matei Hagiescu a scris

Unitati de masura responsive

Deoarece exista multe unitati de masura diferite in CSS, deseori iti pui intrebarea: care este cea mai buna varianta in acest moment? Cele mai populare unitati sunt px și %, insa nu trebuie sa ramanem […]

Read More…

Matei Hagiescu a scris

Rolul animatiilor

Animatia web este o modalitate puternica de a exprima idei, mesaje și concepte. Aplicata corect, trezeste la viata un site. Ca atare, principalul motiv pentru care se utilizeaza animatia web este cresterea gradului de utilizare, […]

Read More…

Catinca Radu a scris

Procesul de branding

“Your brand, fundamentally, is the bundle of thoughts, feelings, actions and impulses about you that people have out there in the world – and that’s why it’s so powerful.” Robert Jones Brandingul, din punctul meu […]

Read More…

Marius Chiriac a scris

“Dark mode” pentru website-uri

Unul din cele mai populare trend-uri din ultimul an este adaugarea a unei variante “dark” al temei unui website sau aplicatii. Dar acest trend nu este ceva nou ci este o revenire a look-ului pe […]

Read More…

Matei Hagiescu a scris

Importanta font-urilor in design-ul web

Fontul reprezintă 95% din design. Pare greu de crezut. Nu de putine ori m-am aflat in situatia in care un font specific sau o spatiere diferita a shimbat complet aspectul paginii. Este nevoie de multa […]

Read More…

Matei Hagiescu a scris

Importanta User Experience (UX)

Pentru a castiga fidelitatea clientului, nu este de ajuns sa ai un continut de calitate, bogat sau bine structurat. Nu este de ajuns nici sa ai un design atragator, plin de animatii si culori. Mai […]

Read More…

Marius Chiriac a scris

De ce folosim WordPress, cel mai popular CMS

Clientii nostri ne intreaba des la meeting-uri de ce folosim WordPress ca platforma principala de dezvoltare a website-urilor noastre. Lansat in 2001, WordPress a ajuns sa fie CMS-ul (Content Management System) numarul 1 din lume […]

Read More…

Catinca Radu a scris

Arhitectura de brand

Ce este arhitectura de brand? Pe scurt, arhitectura de brand se ocupa cu gestionarea perceptiilor. Este tehnica folosita in strategia de branding pentru a organiza si structura portofoliul unei companii. Acesta poate include produse, servicii, […]

Read More…

Marius Chiriac a scris

CSS filters si puterea lor in webdesign

Initial create pentru folosirea impreuna cu SVG-uri, filtrele CSS sunt o metoda foarte puternica de manipulare a elementelor din website prin post-procesare, in special acum cu trend-urile de folosire de mult blur sau culori mute […]

Read More…

Marius Chiriac a scris

Ce este necesar pentru crearea unui website?

Crearea unui website este un pas important pentru orice afacere, dar putina lume stie ce implica crearea acestuia si ce este necesar. In primul rand trebuie sa decizi ce fel de website doresti. Este magazin […]

Read More…

Marius Chiriac a scris

De ce am nevoie de website?

Un pas important pentru orice afacere este crearea unui website. Fie ca ai un business mic local sau o afacere multi-nationala, prezenta online a ajuns sa fie esentiala tuturor, ea fiind cheia succesului. Dar de […]

Read More…

Catinca Radu a scris

Analiza vizuala in procesul de branding

“Advertising people who ignore research are as dangerous as generals who ignore decodes of enemy signals.” – David Ogilvy Pentru o buna intelegere, trebuie sa vizualizezi. In procesul de branding sau rebranding, intelegerea proiectului provine […]

Read More…

Marius Chiriac a scris

Tehnologii web de evitat

Exista multe motive pentru care unele aplicatii web sau website-uri continua sa foloseasca tehnologii web invechite sau nepotrivite. Principalele sunt lipsa de dezvoltare continua focusata pe updatarea tehnologiilor folosite si dorinta de a mentine compatibilitatea […]

Read More…

Marius Chiriac a scris

Design responsive pentru website-uri

O data cu aparitia primelor smartphone-uri, design-ul site-urilor s-a schimbat radical. Unul din cele mai folosite buzzword-uri cand vine vorba de crearea de website-uri este “responsive”. El reprezinta o metoda sau filozofie de dezvoltare a […]

Read More…

Dochita Zenoveiov a scris

Brandurile au mers mai departe

Cand planeta s-a oprit in martie si aprilie, brandurile au mers mai departe. Care au fost strategiile pe care le-au adoptat companiile in acea perioada? Daca vorbim strict de perioada de urgenta deciziile de marketing […]

Read More…

Victor Calomfir a scris

Identitatea vizuala ca un meci de ping-pong

Constructia si implementarea unei identitati vizuale se desfasoara in mai multe “seturi” exact ca intr-un meci de ping-pong. Fiecare etapa trebuie parcursa si niciodata sarita. Astfel ca agentie ne este “servit” un brief iar noi […]

Read More…

Dochita Zenoveiov a scris

Legea Pareto in branding

Cand dezvoltam namingul sau look&feel-ul – cele 2 etape creative intr-un proces de re/branding avem multe idei care pleaca din ADN-ul brandului. Cand zic multe, chiar sunt multe. Daca dezvolti 100 de idei, una dintre […]

Read More…

Dochita Zenoveiov a scris

Drumul antreprenorului

Stau de vorba cu multe startup-uri. Drumul unui antreprenor e sinuos. Mai ales daca vine dintr-o multinationala. Din exterior pare simplu. Cantaretii au voce. S-au nascut cu talent. Pictorii, la fel. Hagi, Nadia sau Halep […]

Read More…

Marius Chiriac a invatat

Sintaxe noi puternice CSS pentru web development

Fata de inceputurile sale din anii 90, CSS-ul (Cascading Style Sheets) a evoluat enorm cu functii din ce in ce mai puternice care ofera multe tool-uri dezvoltatorilor de website sa isi vada vizunea lor pusa […]

Read More…

Dochita Zenoveiov a scris

Trenduri ce vor defini industria de retail în 2021

Confruntată cu o adevărată revoluție anul trecut, industria de retail a traversat modificări majore ale comportamentelor de consum, a descoperit universul online și a fost presată să adopte tool-uri digitale și să conecteze canalele de […]

Read More…

Catinca Radu a scris

INOVART #5 – Pop Art

Pop art este un curent nascut in anii ’50 in Marea Britanie si America, ca revolta a tinerilor asupra perspectivei traditionale asupra artei. Acestia au integrat elemente comerciale intalnite in viata de zi de zi, […]

Read More…

Matei Hagiescu a scris

Primele mele zile Junior Web Developer

Sincer, nici nu stiu cand au trecut. De indata ce totul era set up si am inceput sa lucrez la primul proiect, am ramas lipit de tastatura. Atat de mult m-a captivat si ma captiveaza […]

Read More…

Catinca Radu a scris

INOVART #4 – Suprarealism

Suprarealismul este un curent aparut la inceputul secolului 20, poetul avangardist Guillaume Apollinaire fiind primul care a folosit acest termen. Andre Breton, reprezentant al curentului, spune in manifestul sau din 1924 ca suprarealismul este o […]

Read More…

Marius Chiriac recomanda

Problemele tipice website-urilor neingrijite

Este foarte usor ca un website care functioneaza perfect astazi sa inceapa sa faca probleme maine. In cele mai urate cazuri te poti trezi cu un el complet nefunctional, cu datele pierdute si daca nu […]

Read More…

Dochita Zenoveiov a scris

Manual de brand. La kilogram sau la bucata?

Acest material s-a nascut in urma mailurilor primite de la clienti. Primim briefuri complete care se intind pe pagini intregi si care ne ajuta sa construim o abordare cu timing si buget. Primim si mailuri […]

Read More…

Catinca Radu a scris

INOVART #3 – OP ART

Atunci cand nu stii ce s-a facut inaintea ta, cum poti invata din ce a mers bine si, mai ales, de unde vine inovatia? Pablo Picasso spunea ca trebuie sa inveti “regulile ca un profesionist, […]

Read More…

Marius Chiriac a scris

Viitorul internetului #1 – HTML6

In aceasta serie de articole vom discuta despre viitorul internetului si tehnologiile care vor ajunge in curand in calculatoarele si telefoanele tuturor. HTML-ul, mai exact HyperText Markup Language, este limbajul internetului dezvoltat de catre WHATWG […]

Read More…

Catinca Radu a scris

INOVART #2 – Swiss Style

Atunci cand nu stii ce s-a facut inaintea ta, cum poti invata din ce a mers bine si, mai ales, de unde vine inovatia? Pablo Picasso spunea ca trebuie sa inveti “regulile ca un profesionist, […]

Read More…

Catinca Radu a scris

INOVART #1 – Pablo Picasso

Atunci cand nu stii ce s-a facut inaintea ta, cum poti invata din ce a mers bine si, mai ales, de unde vine inovatia? Pablo Picasso spunea ca trebuie sa inveti “regulile ca un profesionist, […]

Read More…

Dochita Zenoveiov a scris

Lecții de branding în pandemie

Fie că vorbim de branding de produs, de companie sau de angajator, 2020 a venit cu lecții de neuitat pentru ownerii de branduri. Anul care se încheie a fost dominat de responsabilitate socială și sustenabilitate, […]

Read More…

Dochita Zenoveiov a scris

Cum creezi afinitate față de brand

Când companiile pun ideile, valorile și credințele mai presus de produsele lor, iar consumatorii se identifică cu acestea la nivel personal, rezultatul poate fi uimitor. Clienții se transformă în cumpărători loiali, iar numărul fanilor adevărați […]

Read More…

Dochita Zenoveiov a scris

Cum influențează brandingul Generația Z

Noutate, brand, design, statut. Așa se poate rezuma pe scurt procesul de selecție a unui brand de către membrii Generației Z, iar criteriile lor aparte de selecție determină companiile să își adapteze produsele și campaniile. […]

Read More…

Dochita Zenoveiov a scris

Crescut, dospit, lansat

Crescut, dospit in criza. Proaspat scos din cuptor azi. Homebakers. Acesta e unul din acele proiecte nascute in plina pandemie. Cand a sunat @Daniel Nicolae sa ne intrebe daca vrem un proiect misto… am trait […]

Read More…

Dochita Zenoveiov a scris

OUG130 pentru antreprenori

Acum antreprenorii primesc bani pentru branding prin OUG130 pana la sfarsitul anului. Ce tip de IMM-uri pot accesa acesti bani? IMM-urile afectate de pandemie pot face branding pe Capital de lucru. Pe langa chirie, echipamente, […]

Read More…

Dochita Zenoveiov a zis

Brandul, incadrat la investitie sau cheltuiala?

La o discutie cu un client am fost surprinsa ca departamentul de contabilitate a inregistrat factura serviciilor noastre de branding in cheltuieli de reclama / publicitate. Daca brandul este acel activ intangibil in care investesti […]

Read More…

Dochita Zenoveiov a scris

Cum transformi un magazin intr-un brand

In teorie, e simplu sa transformi un magazin intr-o destinatie de shopping. Nu trebuie decat sa creezi o comunitate, sa oferi clientilor un mediu interactiv si sa iti comunici corect brandul. De Dochita Zenoveiov Peste […]

Read More…

False mituri despre branding in online

Pare simplu, accesibil si rapid sa construiesti un brand in online, dar in realitate nu este deloc asa. Online-ul este un mediu sofisticat si fragmentat, in care metrics-urile se schimba permanent, iar consumatorii sunt supusi […]

Read More…

Painea Borodinski de la Grain Trip

Pe post de madlena lui Proust Azi, am fost oprita dupa 4 confcall-uri de dezvoltare de brand CHIAR de brandul insusi… Stiti cum iti sare inima din piept cand te trage un politist pe dreapta, […]

Read More…

Brand management in perioada COVID-19

De ce e bine sa se implice brandurile in comunitate in perioada afectata de Covid-19? De ce e bine sa comunice ca se implica? Si cum ar trebui sa-si aleaga brandurile actiunile in care se […]

Read More…

Guvernanta Corporativa Online

Proiectul BIOFARM a fost pentru mine prima mare companie listata la Bursa de Valori Bucuresti. Pana la acel moment nu stiam de bunele practici in domeniu si recomandarea celor de la BVB de a comunica […]

Read More…

Private Label

De la o simplă etichetă la un brand strategic Mult timp, private label a fost asociat cu imaginea unor produse ieftine, care răspund unor nevoi de bază ale consumatorilor, incapabile de a crea emoție prin […]

Read More…

Biroul de acasa

Marius Chiriac Web Innovator Sunt printe putinii fericiti care au un job ce nu este legat automat de o cladire anume. Ca programator nu am avut probleme cu tranzitia de la birou la munca acasa […]

Read More…

Securitatea in browsere moderne

Fie ca vrem sau nu, suntem nevoiti sa folosim un browser ca sa accesam internetul. Din acest motiv trebuie sa avem grija de ce facem, ce vizitam, ce instalam si cum le folosim ca sa […]

Read More…

Web Design Trends: Neuomorphism

Comunitatea de web designeri cauta tot timpul lucruri noi pe care le pot folosi in constructia de aplicatii web si website-uri. Unul din trendurile de UI cele mai noi si mai discutate in 2019 si […]

Read More…

LUCKY STRIKE

Cu siguranta si voua vi s-a mai spus “relaxeaza-te, lucrurile bune vor veni atunci cand te astepti mai putin”. Mereu am privit indoielnic aceasta zicala, insa acum, cu riscul de a suna a cliseu, este […]

Read More…

Emotia primului ambalaj desenat

In ultimul deceniu profesia de graphic designer a fost segmentata in cat mai multe ramuri, UI designer, UX designer, web designer, brand corporate identity, brand product identity, layout designer, game designer, si lista poate continua, […]

Read More…

Framerwork-uri CSS de urmarit in 2020

Impreuna cu Javascript, CSS este una din tehnologiile care a evoluat multa vreme fara standarde bine definite si reguli care sa fie urmate de toti cei care le-au implementat. Fiecare browser are modul lui diferit […]

Read More…

Scoala de design si rolul ei

In multe foarte multe domenii scoala reprezinta baza, punctul de plecare, rampa de lansare pentru viitoarea cariera. Meseria de designer nu face nici ea exceptie. Pentru cei ce opteaza pentru cariera de designer asteptarile sunt […]

Read More…

Internetul peste 10 ani

Internetul a ajuns sa fie prezent in viata tuturor printr-o evolutie rapida a technologiilor care formeaza tot ce stim noi despre acesta. Cu viteze din ce in ce mai mari oferite de providerii de internet […]

Read More…

Programatorul poliglot

A fi poliglot inseamna, in cei mai simpli termeni, a castiga un salariu mai mare. Cineva care stie germana si engleza poate castiga cu pana la 25% mai mult decat cineva care stie doar engleza. […]

Read More…

Ce genereaza emotie

Ce genereaza emotie in interactiunea brandului cu consumatorul? Emotia este cea care, de multe ori, ne guverneaza gandurile, actiunile si deciziile, inclusiv cele legate de achizitiile pe care le facem. Iar importanta acesteia in crearea […]

Read More…

3 SECRETE ALE IDENTITATII VIZUALE

Da! In acest articol iti vom impartasi cateva din secretele care stau la baza unei identitati vizuale reusite. Insa pentru ca nu poti pregati o reteta fara sa stii ce anume gatesti, hai sa vedem […]

Read More…

Povestea unui web developer – partea II

In primul articol din serie v-am povestit despre “intrarea” mea in lumea programarii web. In postarea de astazi va voi povesti despre cum am reusit sa capitalizez informatia acumulata in perioada de descoperire. Ca orice […]

Read More…

Motive sa incepti sa inveti JS

JavaScript este cel mai popular limbaj de programare din lume. Daca e sa ne luam dupa cei de la W3Techs, JS sta in spatele a 95% din website-uri care folosesc client-side scripting. Explozia in popularitate […]

Read More…

Povestea unui web developer – partea I

Numele meu este Dan, iar in seria urmatoare de articole o sa va povestesc parcursul carierei mele de programator. Aceste randuri pot fi folosite ca motivator sau ghid pentru cei ce vor sa descopere tainele […]

Read More…

BRANDINGUL IN ERA DIGITALA

Brandingul este mai mult decat un logo atractiv sau un nume sonor. A creste un brand inseamna a comunica eficient povestea acestuia. Zi de zi. An de an. Insa, in era digitala, este putin descurajant […]

Read More…

Programatorii invata non-stop

Doua din legile nescrise pe care toti programatorii ar trebui sa le urmeze sunt in primul rand sa nu se opreasca niciodata din programare si in al doilea sa nu se opreasca niciodata din invatat. […]

Read More…

7 avantaje de a avea un manual de brand

Manualul de brand, Brand book, Brand guidelines, Brand standards sau Style Guide este acel document oficial de manifestare a identitatii vizuale, un ghid de folosire al logo-ului, un set de reguli bine stabilit de pozitionare, […]

Read More…

Resurse folositoare pentru web development

In functie de complexitatea unui proiect un programator trebuie sa stie ce aplicatii, hardware si resurse online trebuie sa foloseasca ca sa fie eficient. Incepatorii se lovesc des de un zid urias de informatii online […]

Read More…

Branding si noroc

Businessul nostru este foarte corect. Ne recrutam angajatii, nu ii furam de la competitie asa cum fac altii. Ne platim corect angajatii. Produsele noastre sunt de cea mai buna calitate. Dar sunt cativa jucatori in […]

Read More…

Branding si dopamina

Arhitectura creierului aparent simpla cu ochiul liber devine tot mai complexa la microscop. Materia cenusie consta in miliarde de neuroni. Ca o antena ea primeste mesaje de la alti neuroni cu ajutorul dendritelor care sunt […]

Read More…

Branding & trafic

Calatoresc mult in tara. Mergeam la o intalnire pe timp de noapte. Limita de viteza 90 km/h. In fata mea un tir. In stanga linie continua. Tirul facea regulile pe sosea. Singurul plus era ca […]

Read More…

De ce am nevoie de metodologie?

Am cerut o oferta de pret, iar persoana de la celalalt fir al telefonului imi spune ca imi va pregati o metodologie. Ce e metodologia asta? De ce am nevoie de ea cand eu vreau […]

Read More…

Branding si creier

Se vorbeste foarte mult in ultima perioada la conferinte, pe youtube, in posturile de pe linkedin despre experiente de brand [brand experience]. De ce avem nevoie de experiente? Sau care e legatura? Doar experienta e […]

Read More…

Dilema clientului nostru

Dilema clientului nostru: Ce sa aleg? Agentie branding, freelancer sau sa-mi angajez echipa de marketing? Ne-am intalnit recent cu un antreprenor care ne-a inspirat sa scriem acest post. Ne grabim s-o facem sa nu pierdem […]

Read More…

Cum sa fii vocal și credibil în social media

Pentru a-ți cumpăra produsele, consumatorul trebuie să-ți cunoască brandul, să-l placă și să aibă încredere în el. Toate aceste lucruri nu se realizează peste noapte și nici dintr-o întâmplare, ci trebuie construite printr-o strategie clară […]

Read More…

Securitatea website-ului tau

Securitatea website-ului si a informatiilor stocate pe server este o problema cu care se confrunta toata lumea zilnic. Nu exista o solutie care sa rezolve toate probleme si sa iti ofere protectie 100%, dar sunt […]

Read More…

Alegerea hosting-ului potrivit

Alegerea unui plan de hosting potrivit site-ului tau este esentiala. Indiferent de cat de mult lucreaza un programator la un website incercand sa-l optimizeze si sa-l faca sa se incarce cat mai repede, un server […]

Read More…

Interviu Revista Progresiv

Copy-paste sau autenticitate, de unde vine cel mai mare castig? Relevanta si diferentiere – acestea sunt cele doua coordonate majore pe care se construieste un brand. Si, desi calea cea mai simpla este sa te […]

Read More…

Animatii CSS simple pentru website-ul tau

Daca un design bun face ca website-ul tau sa iasa in evidenta fata de competitori, animatiile vor da suflet acestuia si vor incanta vizitatorii. Animatiile dintr-un website pot fi foarte complicate, uneori fiind necesar sa […]

Read More…

Dezvoltare de animatii cu CSS si JS

Costruirea de animatii pentru un website este un proces de continuu de iterare. De la identificarea elementelor care pot fi dinamice si animate in design-ul unui website pana la transpunerea si finalizarea acestor idei in […]

Read More…

Caligrafie vs. lettering

Am aflat de lettering in urma cu 4 ani, in timp ce (re)descopeream caligrafia la un curs de cateva saptamani si de atunci am continuat sa desenez si sa ilustrez tot felul de citate si […]

Read More…

Office training

Training-ul la birou vine cu beneficii mari angajatilor si firmei. Dan Platon Pentru mine, training-ul primit de la Valentin m-a ajutat sa ma organizez mult mai bine prin punerea in practica a conceptelor de time […]

Read More…

SIMPLE PACKAGING DESIGN TIPS

BE BRIGHT When it comes to packaging, color is one of the most important components for attracting shoppers. Visible from a greater distance than other elements such as copy, illustrations or graphics, it’s often one […]

Read More…

WEBSITE MAINTENANCE

The health of your website is just as important as your own. The website is a body that grows alongside your brand and your business and that any health problems can occur for any body. […]

Read More…

A Bright new Beginning

The story begins two months ago, when I began to feel how my life is in an ever-increasing imbalance. I had not worked for over a year and felt the need to do something … […]

Read More…

IQads Interview

Dochita Zenoveiov: Brands will try to sell us “time” We are on the right track in terms of branding interest in Romania, says Dochita Zenoveiov, Brand Consultant INOVEO, who has a 20 years experience in […]

Read More…