Intr-o industrie extrem de dinamica precum cea a bunurilor de larg consum, retailerii si producatorii sunt constransi sa tina piept schimbarilor de comportament de consum prin investitii masive in zona de tehnologie, inovatie sau servicii de branding si pozitionare. Surprinzator, nu doar retailerii moderni s-au aliniat la aceasta cerinta a pietei, ci si comerciantii traditionali, care au inteles ca nu pot castiga lupta daca nu tin pasul cu gigantii moderni.

Dochita Zenoveiov va fi speaker la Retail Arena, cel mai mare eveniment de retail al toamnei. Vino sa o asculti pe 25 si 26 octombrie, la hotel Sheraton!

Dochita Zenoveiov, expert branding si fondator al agentiei Inoveo, a explicat ce caracterizeaza in prezent retailul si FMGC-ul romanesti, din perspectiva serviciilor de branding si care vor fi tendintele.

Retailerii si producatorii romani sunt tot mai dispusi sa investeasca in proiecte de branding, iar acest lucru se reflecta in numarul de clienti din aceste domenii care apeleaza la serviciile Inoveo, spune Dochita Zenoveiov. Cresterea se observa si la nivelul pietei, alaturi de cererea pentru proiecte mai complexe.