Dochita Zenoveiov, managing director, a fost invitata in cadrul emisiunii moderata de Amedeo Ene la Realitatea Plus pentru a aborda cateva notiuni legate de branding.

Diferenta intre brand si branding

Atunci cand vorbim despre brand vorbim despre nivelul urmator al produsului. Branding-ul este modul prin care un produs devine brand. Este un proces prin care un produs ajunge sa cumuleze in jurul sau o comunitate si sa acceseze aceasta comunitate intr-un anume mod, astfel incat sa fie mereu in topul preferintelor.
Exista branduri corporatiste, in care rolul principal il joaca reputatia si angajatii companiei. Este vorba de companiile care sunt in segmentul Business-to-Business (B2B). Indiferent ca suntem in segmentul B2B sau in B2C (Business-to-Consumer) este important sa avem o imagine (reputatie) buna deoarece brandul este motivul pentru care clientul ne alege pe noi si nu pe cei care joaca in aceeasi categorie cu noi. Brandul este cel care genereaza o comunitate loiala.