IDENTITATE VIZUALA

Teritoriul vizual al brandului

<-back

Pe langa nume, un brand beneficiaza de un set de “haine”. Acestea se traduc intr-un set de elemente precum: logo, cromatica, tipologie de fonturi, imagerie. Rolul identitatii vizuale este unul esential in constructia unui brand tinand cont de faptul ca oamenii sunt foarte vizuali. Imagine este cea care contribuie intr-un mod semnificativ la memorarea unui brand. Cine nu a auzit “o imagine face cat o mie de cuvinte”? Clientul trebuie sa-si cunoasca in aceasta faza competitorii si benchmarkurile si sa stie care sunt atu-urile brandului sau. Pentru dezvoltarea identitatii vizuale este nevoie in prealabil de doua etape: analiza si de strategia brandului. Acestea ofera indicii asupra directiei creative. Designul trebuie sa fie aliniat la strategie de brand. INOVEO a dezvoltat peste 200 de identitati vizuale pentru start-up-uri si pentru branduri celebre pe care le-a ajutat sa se reinventeze.

PROCESUL DE CREATIE

ANALZIZA

Identificam uzanta si trendurile din categorie, dezvoltam interviuri individuale interne si externe, tragem concluzii si propunem un set de recomandari

CONCEPT

Dezvoltam rutele creative tinand cont de informatiile extrase din etapa anterioara

PREZENTARE

Prezentam rutele creative pesoanei de decizie

EXEMPLE DE IDENTITATE VIZUALA

AM CREAT PENTRU

CONTACTEAZA-NE

HAIDE SA NE CUNOASTEM

DE PE BLOG

Urmeaza proiecte interesante din zona de online! Retailerii se concentreaza pe aceasta directie.

Exista focusul pe partea de offline, insa foarte multi retaileri lucreaza in departamentele de cercetare pentru a dezvolta platforme pentru online – cand vom fi [...]

„New kids on the block“

Tânăra generaţie de branduri româneşti care ar putea deveni noile Starbucks, Zara sau Coca-Cola Autori: Mădălina Panaete, Alina-Elena Vasiliu Berea Zăganu, cafeaua de [...]

AFLA ULTIMELE NOUTATI