Interviu ZF: Inainte de aparitia online-ului, un brand supravietuia in piata mai mult

July 20th, 2017|Media, Rebranding|0 Comments

Companiile româneşti apelează acum mai mult decât înainte de 2010 la rebranding pentru a-şi majora cifra de afa­ceri, iar rezul­tatele unui astfel de proces se pot vedea şi în nivelul pro­fita­bilităţii, al numărului de clienţi şi chiar al numărului de angajaţi. „Clientul din 2010 era concentrat pe a produce şi [...]

Read More

Liderii merg mai departe atunci cand oamenii obisnuiti se opresc

February 13th, 2017|Branding, Oameni|0 Comments

In cei 10 ani de branding am intrat in contact cu branduri din varii industrii si sectoare. Si daca e ceva ce ne face sa mergem mai departe si sa rezistam este “nebunia optimista” care ne-o inspira orice om de afaceri cu care intram in contact. Capacitatea extraordinara a antreprenorului roman [...]

Read More

Interviu cu Dochita Zenoveiov

October 11th, 2016|Media|0 Comments

Dochita Zenoveiov, managing director, a fost invitata in cadrul emisiunii moderata de Amedeo Ene la Realitatea Plus pentru a aborda cateva notiuni legate de branding. Diferenta intre brand si branding Atunci cand vorbim despre brand vorbim despre nivelul urmator al produsului. Branding-ul este modul prin care un produs devine brand. [...]

Read More

Patru lectii pe care le pot invata brandurile de la Pokemon Go

July 22nd, 2016|Jocuri|0 Comments

Indiferent daca ai incercat sa ii prinzi pe toti pentru tine, sau ai fost pur si simplu intrigat de numarul mare de oameni care se perinda prin cartier cu telefonul in mana si afiseaza tot felul de fete caraghioase, te-ai intersectat in mod inevitabil cu Pokemon Go. Cu 21 de [...]

Read More

Despre Brandathlon, interviu cu Dochita Zenoveiov

July 14th, 2016|Brandathlon|0 Comments

Ce este Brandathlon? Brandathlon este o competitie pentru fiecare antreprenor care este interesat sa treaca la un alt nivel al business-ul sau, implicit, sa-si creasca vanzarile. Se adreseaza brand-urilor romanesti care s-au pus la punct pe partea de productie, distributie si vanzari, dar isi doresc sa puna accent pe imaginea [...]

Read More

O zi din viata unui graphic designer

July 7th, 2016|Oameni|0 Comments

07:15 Intr-un mod cu totul surprinzator ma trezesc la a treia alarma. Le dezactivez pe celalalte doua si ma transport pana in dus. Imi promit in fiecare seara ca nu o sa ma mai lungesc si ca o sa ma culc mai devreme, dar degeaba, pasiunea ma tine treaza uneori [...]

Read More

Scoate ce e mai bun din brandul tau prin packaging

June 17th, 2016|Packaging|0 Comments

Poate ai observat ca brandurile isi reimprospateaza ambalajele mult mai frecvent decat inainte. Cel mai vizibil, in ultimii 4-5 ani, viteza pe piata a reimprospatarii ambalajului pare sa joace un rol important in activitatea de brand, per total. Avansarea in tehnologie si in social networking expun cosumatorii la noi lucruri, [...]

Read More

De ce e Tony Robbins un brand?

April 12th, 2016|Branding|0 Comments

Tony Robbins imbina cu maiestrie cele patru ingrediente ale brandingului: Relevanta + Diferentiere livrate Coerent + Consecvent. Pozitionarea seminarului lui Tony Robbins: stiinta livrata prin spectacol. Stiinta = content de Business, Finance, HR, Marketing, Sales, Medicina, Psihologie, Chimie, regizat si impachetat sub forma de spectacol. 1. Brand coerent si consecvent [...]

Read More

Cum sa iti tonifiezi muschii brandului in timp

March 27th, 2016|Branding|0 Comments

Constructia unui brand ar trebui sa fie asemenea construirii masei musculare, un proces bine cantarit si centrat pe pastrarea egalitatii de brand pe lunga durata. Majoritatea celor care au incercat in mod serios sa isi creasca masa musculara stiu ca exista doua feluri de a-ti creste muschii: 1. Prin cresterea [...]

Read More

Sustinem produsele 100% romanesti

March 16th, 2016|Agricultura, Branding|0 Comments

deLivada este un business de familie din Foscani care produce, sorteaza si ambaleaza anual 2500 tone de fructe din livada de 45 de hectare in sistem olandez. In urma procesului de audit, specialistii in branding INOVEO au stabilit pilonii in jurul carora graviteaza intregul concept al business-ului deLivada: alimentatia sanatoasa, [...]

Read More