DESIGN DE AMBALAJ

Cum sa faci ca brandul tau sa vorbeasca publicului in absenta ta?

<-back

Daca brandul tau are un nume bun nu este suficient. In categoria bunurilor de larg consum (FMCG – fast moving consumer goods) rolul esential il joaca ambalajul. El este reclama la raft a produsului. Imaginati-va o clasa intreaga de elevi care sunt pusi in situatia de a rapsunde la o intrebare si doar cei care sunt curajosi sau isi stiu bine lectia ridica mana. Un brand care si-a facut lectia va ridica mana, iar clientul il va alege pe el. Pentru dezvoltarea amabalajului este nevoie in prealabil de dezvoltarea urmatoarelor etape: cercetare de piata si analiza brandurilor competitoare si a benchmark-urilor, pozitionare (strategie de brand), naming, daca brandul nu are inca un nume si arhitectura de brand. Echipa noastra a dezvoltat proiecte de packaging pentru o serie de branduri romanesti din pharma, food, cosmetice.

PROCESUL DE CREATIE

ANALIZA

Identificam uzanta si trendurile din categorie, cercetarile de consumator, tragem concluzii si propunem un set de recomandari

CONCEPT

Dezvoltam grafica ambalajului tinand cont de informatiile extrase din etapa anterioara

PREZENTARE

Prezentam rutele creative pesoanei de decizie

EXEMPLE PACKAGE DESIGN

AM CREAT PENTRU

CONTACTEAZA-NE

HAIDE SA NE CUNOASTEM

DE PE BLOG

Urmeaza proiecte interesante din zona de online! Retailerii se concentreaza pe aceasta directie.

Exista focusul pe partea de offline, insa foarte multi retaileri lucreaza in departamentele de cercetare pentru a dezvolta platforme pentru online – cand vom fi [...]

„New kids on the block“

Tânăra generaţie de branduri româneşti care ar putea deveni noile Starbucks, Zara sau Coca-Cola Autori: Mădălina Panaete, Alina-Elena Vasiliu Berea Zăganu, cafeaua de [...]

AFLA ULTIMELE NOUTATI