MANUAL DE BRAND

Consistenta si claritate in manifestarea unui brand

<-back

Realizarea unui manual de brand sau brandbook, nu ingradeste dezvoltarea creativa, ci stabileste un set de reguli care sa permita crearea unor aplicatii capabile sa transmita coerent si unitar identitatea brandului in comunicarea catre audiente.
Un ghid de identitate vizuala cuprinde principii de design care faciliteaza dezvoltarea aplicatiilor de comunicare de brand. De la regulile de aplicare a logo-ului, la definirea fonturilor si a culorilor corporate, pana la trasarea liniilor generale ale materialelor de comunicare a brandului, un manual de identitate vizuala este util pentru pastrarea unei coerente vizuale in implementarea unui brand.
Manualul contine povestea brandului si modul de aplicare al elementelor lui. Manualul de brand este necesar oricarui brand pentru o comunicare coerenta.

PROCESUL DE CREATIE

PREGATIRE

Stabilim regulile de utilizare a elementelor de identitate vizuala

REALIZARE

Implementam grafica brandbook-ului cu toate regulile de utilizare

PREZENTARE

Prezentam manualul de identitate vizuala si trimitem fisierele pentru print

EXEMPLU MANUAL BNR

AM CREAT PENTRU

CONTACTEAZA-NE

HAIDE SA NE CUNOASTEM

DE PE BLOG

Urmeaza proiecte interesante din zona de online! Retailerii se concentreaza pe aceasta directie.

Exista focusul pe partea de offline, insa foarte multi retaileri lucreaza in departamentele de cercetare pentru a dezvolta platforme pentru online – cand vom fi [...]

„New kids on the block“

Tânăra generaţie de branduri româneşti care ar putea deveni noile Starbucks, Zara sau Coca-Cola Autori: Mădălina Panaete, Alina-Elena Vasiliu Berea Zăganu, cafeaua de [...]

AFLA ULTIMELE NOUTATI