MANUAL DE BRAND

Consistenta si claritate in manifestarea unui brand

<-back

Realizarea unui manual de brand sau brandbook, nu ingradeste dezvoltarea creativa, ci stabileste un set de reguli care sa permita crearea unor aplicatii capabile sa transmita coerent si unitar identitatea brandului in comunicarea catre audiente.
Un ghid de identitate vizuala cuprinde principii de design care faciliteaza dezvoltarea aplicatiilor de comunicare de brand. De la regulile de aplicare a logo-ului, la definirea fonturilor si a culorilor corporate, pana la trasarea liniilor generale ale materialelor de comunicare a brandului, un manual de identitate vizuala este util pentru pastrarea unei coerente vizuale in implementarea unui brand.
Manualul contine povestea brandului si modul de aplicare al elementelor lui. Manualul de brand este necesar oricarui brand pentru o comunicare coerenta.

PROCESUL DE CREATIE

PREGATIRE

Stabilim regulile de utilizare a elementelor de identitate vizuala

REALIZARE

Implementam grafica brandbook-ului cu toate regulile de utilizare

PREZENTARE

Prezentam manualul de identitate vizuala si trimitem fisierele pentru print

EXEMPLU MANUAL BNR

AM CREAT PENTRU

CONTACTEAZA-NE

HAIDE SA NE CUNOASTEM

DE PE BLOG

Punct de vedere in Revista BIZ: Drumul Brandingului

Avem un produs. Cum îl fac brand și apoi cum îl promovez? Este provocarea cu care se confruntă cei mai mulți antreprenori la început [...]

Interviu Wall Street: Retail modern vs traditional

Intr-o industrie extrem de dinamica precum cea a bunurilor de larg consum, retailerii si producatorii sunt constransi sa tina piept schimbarilor de comportament de consum [...]

AFLA ULTIMELE NOUTATI