COMUNICARE DE BRAND

Creativitate, strategie, design. Ingredientele prin care livram experienta unui brand prin aplicatii memorabile

<-back

Constructia brandului este primul pas. Comunicarea brandului este al doilea pas. Ambele etape sunt la fel de importante. Ele se completeaza si nu poate exista o etapa fara cealalta, asa cum nu poti construi o casa fara fundatie, dar nici fundatie, daca nu ai proiectul casei.
Comunicarea de brand trebuie sa fie una planificata, si nu una oportunista. Este nevoie de materiale de brand pentru fiecare audienta a brandului. Acestea pot fi structurate in functie de produs sau serviciu, in functie de ciclul de viata al acestuia, in functie de marimea companiei, in functie de resursele disponibile pentru implementarea comunicarii, in functie de viziunea pe care si-o stabileste compania.

PACHETE PENTRU TIPURI DE COMPANII

STARTUPS

Pentru startup-uri este suficient pachetul basic: carte de vizita, website si pagina de Facebook

COMPANII MIJLOCII

Pentru acestea este nevoie de: Pachetul Startups, template Powerpoint, o prezentare a companiei in format electronic, prezentare a ofertei comerciale

COMPANII MARI

Pentru acestea se adauga la materialele mentionate la companiile mijlocii: brosura, film de prezentare a companiei, film de prezentare a produselor/serviciilor, rapoarte anuale, cataloage de vanzari, documente de comunicare interna

COMUNICAREA DE BRAND INTERNA

Pentru angajati, se aplica la toate companiile, insa e mai mult sau mai putin standardizata in functie de marimea companiei. Pentru companiile mari se recomanda induction book pentru noii angajati, plan de integrare, plan de asimilare a platformei de brand (misiune, viziune, valori), plan de evaluare a acesteia, materiale care sa genereze apartenenta la comunitate

EXEMPLE MATERIALE

ALEGE O SOLUTIE TINAND CONT DE CRITERIILE

AGENTIE

Urmareste parteneriatele strategice ale agentiei si portofoliul acesteia

ECHIPA

Un criteriu important este background-ul consultantilor, anii de experienta in piata si expertiza echipei care va lucra pe proiect

INSTRUMENTE

Instrumentele pe care le folosesc in dezvoltarea si implementarea proiectului

VIZIBILITATE

Vezi vizibilitatea agentiei in piata si recomandarile pe care le primeste de la clienti

AM COMUNICAT PENTRU

CONTACTEAZA-NE

HAIDE SA NE CUNOASTEM

DE PE BLOG

Urmeaza proiecte interesante din zona de online! Retailerii se concentreaza pe aceasta directie.

Exista focusul pe partea de offline, insa foarte multi retaileri lucreaza in departamentele de cercetare pentru a dezvolta platforme pentru online – cand vom fi [...]

„New kids on the block“

Tânăra generaţie de branduri româneşti care ar putea deveni noile Starbucks, Zara sau Coca-Cola Autori: Mădălina Panaete, Alina-Elena Vasiliu Berea Zăganu, cafeaua de [...]

AFLA ULTIMELE NOUTATI